Jordmortimen i dag

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Dagen i dag har vært fantastisk.
Ikke bare føler jeg meg virkelig vel, men synes nå jeg ser godt ut også i dag.
Må være den gode natten jeg hadde uten klage fra ryggen og bekkenet :)

Timen hos jm gikk veldig fint.
Lille prinsen vokser seg stor og sterk, mens mammen holder seg bra.
Faktisk gått ned 0.1 kg :p
1368024425747.jpg
1368024482088.jpg

Fikk snakket litt om det at jeg ønsker hjemreise fra sykehuset så snart som mulig etter fødsel, og ble positivt overrasket da det skulle gå helt fint.
Hun foreslo hjemmefødsel, men det er ikke noe for meg.
Men ja om både jeg og prinsen er i god form, var det ingen ting som hindret meg å reise hjem etter 4-6 timer :)

Dagen i dag har vært fantastisk.
Ikke bare føler jeg meg virkelig vel, men synes nå jeg ser godt ut også i dag.
Må være den gode natten jeg hadde uten klage fra ryggen og bekkenet :)

Timen hos jm gikk veldig fint.
Lille prinsen vokser seg stor og sterk, mens mammen holder seg bra.
Faktisk gått ned 0.1 kg :p
Vis vedlegget 14094
Vis vedlegget 14096

Fikk snakket litt om det at jeg ønsker hjemreise fra sykehuset så snart som mulig etter fødsel, og ble positivt overrasket da det skulle gå helt fint.
Hun foreslo hjemmefødsel, men det er ikke noe for meg.
Men ja om både jeg og prinsen er i god form, var det ingen ting som hindret meg å reise hjem etter 4-6 timer :)
Så bra da!
Greit å få slippe sykehus i lang tid hvis du ikke har behov for det...

Rart hva søvn og hvile kan gjøre for en sliten kropp...godt du føler deg bra! Håper det fortsetter :)

Så bra da!
Greit å få slippe sykehus i lang tid hvis du ikke har behov for det...

Rart hva søvn og hvile kan gjøre for en sliten kropp...godt du føler deg bra! Håper det fortsetter :)
Ja det er veldig greit.
Og så bor vi jo ikke så langt unna.
Er så og si nermeste nabo med sykehuset. Så om det skulle være noe, kan jeg være der på kort tid ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne reise hjem etter noen timer om alt var greit. Kunne også få være på hotellet i 3 dager, så er greit med d vi har mulighet for.. Bra alt sto bra til med dere begge:):)

Så bra at alt var bra, og at du får reise hjem tidlig etter fødselen hvis du ønsker det. Jeg lurer også på å dra hjem fra barsel tidligere enn de vanlige tre dagene, vi bor også veldig nært sykehuset. Får se an formen etter fødsel.

Her er det ikke noe barselhotell, og det blir mest sannsynlig flermannsrom.
Nei jeg vil ha fred og ro og nyte hvert sekund i ettertid.
Da har jeg det bedre hjemme ;)
Trives uansett ikke på sykehus.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Herlig at du føler deg så mye bedre nå altså :-) Og fint at alt er vel med bebis også.

Når du bor så nærme og måtte vært på dobbeltrom skjønner jeg godt du vil reise hjem i stedet. Jeg tror nok vi blir i to netter, men på ABC er det familierom til mor, far og barn. Ellers også barselhotell om det skulle være fullt. Jeg er jo fersk og tenker jeg sikkert trenger å spørre om div div div første timene, men du er jo så erfaren, så det er jo bare å kose seg hjemme med en gang :-)

Så deilig med en god dag- unner deg det!

Så bra at di får ønsket oppfylt! Jeg har vært på sykehuset så lenge jeg har kunnet. Sykehus hotellet på Ullevål var jo knall så jeg så ingen grunn til å dra hjem. Var veldig trygt å ha helse personell i nærheten. Den siste dagen skal det tas noen prøver og da er det digg å være der hvis man har som oss litt reise vei. Jeg har jo hat oppfølging på underlivet også da mens jeg har vært der- så jeg har ikke hatt noe raskt hjemreise behov. Godt at du får det som du ønsker;)

Så bra at di får ønsket oppfylt! Jeg har vært på sykehuset så lenge jeg har kunnet. Sykehus hotellet på Ullevål var jo knall så jeg så ingen grunn til å dra hjem. Var veldig trygt å ha helse personell i nærheten. Den siste dagen skal det tas noen prøver og da er det digg å være der hvis man har som oss litt reise vei. Jeg har jo hat oppfølging på underlivet også da mens jeg har vært der- så jeg har ikke hatt noe raskt hjemreise behov. Godt at du får det som du ønsker;)

Du har erfaring fra Ullevål ja? Hvordan er det å være på sykehushotellet? Man kan ringe på hjelp derfra, eller? Spiser man nede i 1.etasje der? Skal jo i utg.punktet være på ABC, men ser for meg at i julirushet kan det vel bli kamp om rommene der... ;-)

Herlig at du føler deg så mye bedre nå altså :) Og fint at alt er vel med bebis også.

Når du bor så nærme og måtte vært på dobbeltrom skjønner jeg godt du vil reise hjem i stedet. Jeg tror nok vi blir i to netter, men på ABC er det familierom til mor, far og barn. Ellers også barselhotell om det skulle være fullt. Jeg er jo fersk og tenker jeg sikkert trenger å spørre om div div div første timene, men du er jo så erfaren, så det er jo bare å kose seg hjemme med en gang :)
Jeg vet nå ikke om jeg vil kalle meg så erfaren, det er nå tross alt 11 år snart siden sist jeg hadde baby i hus :p
Men jeg regner med morsinstinktet klarer å gjøre jobben sin denne gangen også ;)

Hadde vi hatt mulighet for hotell så hadde jeg vurdert det, men jeg trives best hjemme i egen stue jeg :p

Jeg vet nå ikke om jeg vil kalle meg så erfaren, det er nå tross alt 11 år snart siden sist jeg hadde baby i hus :p
Men jeg regner med morsinstinktet klarer å gjøre jobben sin denne gangen også ;)

Vel, du har nå iallfall gjort dette to ganger før, så det ligger nok litt tryggere og mer naturlig for deg da :-D

Back
Topp