Jordmortime

Tullemor79

Gift med forumet
I dag har jeg vært hos jordmor igjen, og i dag var sambo med også! Hun er så koselig, føler meg så tatt vare på av hu!! Jeg har fortsatt ikke lagt på meg noe og har nå også fått litt lavt blodtrykk pga mangelen på næring. Foreløpig er det ikke noen krise, men hun sa at det snart måtte snu så jeg fikk i meg det jeg trenger. Det håper virkelig jeg også det gjør, for nå er jeg lei. Hun synes ikke jeg skal jobbe mer pga blødningene og lavt blodtrykk, så hun skulle skrive søknad om svangerskapspenger for meg som jeg kan levere til NAV. Godt at noen forstår iallefall![:)] Ellers lytta hun på magen og fant to hjerter som slo og mange spark!! Det virker som den ene ligger foran den andre, for det var en veldig tydelig hjertelyd og en som bare lå i bakgrunn, men begge var i fin form!!!

Jeg har forresten kjent spark fra den ene tvillingen!! På tirsdag når jeg hang over skåla og brakk meg kjentes det ut som noen knipsa meg forsiktig nederst i magen litt på venstre side!! Og det var der hun fant knøttet med tydligst hjertelyd og mest spark også!! Har ikke kjent det siden da, men har nå iallefall kjent det en gang!!

Hun høres ut som en fantsatisk jordmor. [:)][:)][:)] Godt å lese at hun skal sende søknad til Nav.
Så herlig det må være å høre hjertelyden til dine 2 mirakler.

ORIGINAL: *Bobbo*

Hun høres ut som en fantsatisk jordmor. [:)][:)][:)] Godt å lese at hun skal sende søknad til Nav.
Så herlig det må være å høre hjertelyden til dine 2 mirakler.

Så herlig da, eh...jeg mener selvfølgelig at alt er bra med de små og at du har merket spark.

Men synd at du ikke er i form.
Ta godt vare pådeg selv nå, slik tar du også godt vare på de to små huleboerne dine.

ORIGINAL: twinanne

Så herlig da, eh...jeg mener selvfølgelig at alt er bra med de små og at du har merket spark.

Men synd at du ikke er i form.
Ta godt vare pådeg selv nå, slik tar du også godt vare på de to små huleboerne dine.

Tusen takk jenter!!![:D] Håper det hjelper på formen å være hjemme og ta det med ro. Fikk t.o.m tillatelse av jordmor til å spise sjokolade bare jeg får i meg noe!! hehe

ORIGINAL: tullemor79

Tusen takk jenter!!![:D] Håper det hjelper på formen å være hjemme og ta det med ro. Fikk t.o.m tillatelse av jordmor til å spise sjokolade bare jeg får i meg noe!! hehe

Det er jordmoren sin det. [:)][:)][:)] Kose deg med sjokolade da vennen.

Så godt at hun virkelig bryr seg[:)][:)][:)] Nå håper jeg og at kvalmen gir seg, så du kan begynne å få i deg litt[:)] Så får du kose deg med sjokolade så lenge, her i huset er det slutt på alt godt[&:] Får prøve med litt popcorn i helgen tenker jeg[8D]

Back
Topp