Jordmortime

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Ja, da var siste jordmor time unnagjort og time til overtidskontroll bestilt til 23/07 kl 11:00.
Gleder meg og håper tiden går fort fram til neste tirsdag.. Ser ikke for meg noe fødsel før dette uansett så jeg belager meg på å bli satt i gang.
Spurte jordmor hva sjansene var for å faktisk bli satt i gang den dagen å hun mente mulighetene var gode hvis jeg ville det.. å det VIL jeg faktisk! Orker ikke gå lengre da..!
Lille tullemor i magen hadde det helt fint og trivdes godt inni der enda, alt var fint med mor også.. litt forhøyet blodtrykk i forhold til hva jeg pleier å ha men ingen proteiner i urinen så da gikk det fint. :)

Spurte også jordmor om det var noe mulighet for å få føde i badekar siden jeg hadde keisersnitt sist.. Hun mente det at hvis det var en dreven jordmor på jobb som hadde erfaring med dette og hvis fødselen min var heeelt normal fra begynnelsen denne gang og hjertelyden til barnet var fint så kunne det være mulig, jeg måtte bare gi beskjed på at jeg ønsket dette når jeg kom inn men om jeg ikke kunne føde i badekar så kunne jeg mest sannsynlig få bruke det som smertelindring under riene å bare det ble jeg veldig glad for! :) Så får vi ta resten som det kommer.

Nå er det bare å lene seg tilbake å vente på enten fødsel (noe som jeg tviler på) eller at tirsdag kommer med rekord fart! hihi.. :D

Får håpe det begynner av seg selv før tirsdag, men deilig å vite at du i hvert fall ikke går lenger enn da :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Så bra at du kanskje kan få føde i badekar da :) håper fødselen begynner av seg selv før tirsdagen ;) uansett spennende tid igjen ;)

ja det er veldig deilig å ha en dato å se frem til selv om det ikke er 100% sikkert at jeg blir satt i gang den dagen så er det iallefall veldig gode muligheter for det! :D Og kanon å kunne bruke badekar iallefall deler av fødselen! :D

Hadde vært veldig pluss om det startet av seg selv så vi får vente i spenning! hehe.. :D

Back
Topp