Lille jenta mi har ligget med hodet ned en god stund. Men i går fikk jeg beskjed om at hu lå langt ned og hadde festet seg. Er det vanlig så tidlig? Har fått beskjed om at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å gå over tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jm på sykehuset som sa det. Var inne etterkontroll pga rier i uke 28. Og da var det utralyd innvendig og utvendig+ vekstkontroll. Og da så det ut som om det kom til å modnes litt før enn det skal. Bare hu holdt seg inne Til uke 33 så var det bra.De små fester seg gjerne tidligere hos førstegangsfødende ja, det har jeg også hørt. Men at jm eller lege kan si at fødselen vil finne sted før termin pga at barnet har festet seg tidlig synes jeg personlig ikke noe om. Liker ikke at fagfolk skal spå slikt, det er ingen som vet når barnet kommer. Har flere kjente som har gått over til tross for at jm mente de kom til å føde før termin. Det ble lange dager på overtid.
Så det var min mening
* Sukkerklompen skal bli storebror i august *
Blir litt mer spesielt om noe slikt har skjedd da
Men om en har hatt et rolig ø fint svangerskap med vanlige vondter, så synes jeg ikke noen fagpersonell ska utale seg bestemt om når fødsel skal finne sted så lenge de ikke skal kontrolere det med igangsetting eller ks ikke vondt ment, men kan bli trasig for den som får informasjonen når det ikke stemmer.
* Sukkerklompen skal bli storebror i august *
enig med deg i dette!! jeg fikk beskjed om at jeg kom til å føde prematurt da jeg kom inn på føden i uke 34 med 3-4 cm åpning, moden og avflatet. MEN godgutten kom ikke før det bare var 5 dager igjen til termindato! (heldigvis da) men hver dag maseriene startet på ny, tenkte jeg at NÅ kommer han snart. Men riene dabbet av etter noen timer hver gang.. så jeg hadde blitt utrolig frustrert om han skulle ha kommet ETTER termin når jeg har fått en slik beskjed!