jordmortime unnagjort

kosemor

Glad i forumet
å der fikk jeg

..............

endelig høre herlige 140 hjerteslag i minuttet... timen varte i 1 t og 10 min siden det var med student som skulle lære litt ..jordmor lurte på om hun kunne lytte etter hjertelyden , men at jeg ikke måtte bli redd siden jeg var bare 11 uker om de ikke fant lyden.. lyden lå bak min puls og veldig langt nede rett ved skambeinet..
ellers var alt fint og fikk masse bra info om om oppfølging osv..livmoren var kommet halvveis til navlen ca..

hvert på dialogmøte også idag sammen med legen og fikk sykmelding helt fram til 4 april..om jeg ikke er bedre på kvalme og bekken da i uke 15, så mulig jeg ble sykmeldt sv.skapet ut.. orket jeg å jobbe mellom uke 15-25 så skal det tilrettelegges.. men etter uke 25 oppfattet jeg at legen mente jeg skulle være sykmeldt tida ut pga historikken min

deilig å få høre hjertelyden da :D men kjipt å være sykemeldt så lenge! hva er historikken?? go bedring!

hadde haste ks i uke 28 sist pga alvorlig preklamsi(sv.skap.forgifting)..og det kom veldig fort sist..

Gikk et svangerskap frem til uke 15-16 for så å finne tom fostersekk..

sliter en del med ¨å tenke at dette går bra nå.. er jo 11+2 nå og kvalmen blir bare værre og værre..slapp og sliten og får smerter i bekkenområdet ved mye bevegelse.. så legen vil ikke pusje meg ut i arb.tilelle overanstrengelse skulle øre til at det gikk utover svangerskapet og deretter at jeg blir sittende igjen med skyldfølelse at jeg har presset kroppen...

kjedelig å gå sykmeldt men bruker dagene til å slappe av foran tv/ute i sola når frøkna på snart 4 er i bhg

Ja, litt godt å slappe av når du har hatt d tøft i de andre svskap, j hadde og tom sekk forrige gang, oppdaget i uke 8 v tidlig ul, nå har vi bært og sett at d var liv, klem og lykke til i svskapet :)

Back
Topp