Jordmortime i uke 36

caracara

Forumet er livet
Er jo spent på når denne babyen vil ut! :) når pleier jm å begynne å kjenne etter der nede etter saker og ting? Kanskje noen uker til?

Tja. Det varrierer nok fra jm til jm. Ble aldri sjekka med nr en. Nr to sjekka og strippa ho uke 39, men da fordi jeg var så plaga. Tror ikke det er vanlig å bli sjekka før nærmere termin. Men som sagt, tror det varrierer:)

Venter nr 3 4. August:)

Jeg har faktisk aldri blitt sjekket :P
Hadde kontroll idag 36+1 og jordmor hadde fødsel som tema. Hun tippet også at fødselen vil starte mellom 20.juli og 1.august. Får håpe at hun treffer riktig for da kan jeg slippe de plagene jeg har fort :D

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Tror ikke det er vanlig å bli sjekket "der nede" som rutine. Da må man vel ha et spesielt ønske om det eller andre grunner til at det bør gjøres. Jeg har aldri blitt det iallfall. Jm sjekket kun hvordan babyen lå og om hodet var festet.

Tror ikke det er vanlig å bli sjekket "der nede" som rutine. Da må man vel ha et spesielt ønske om det eller andre grunner til at det bør gjøres. Jeg har aldri blitt det iallfall. Jm sjekket kun hvordan babyen lå og om hodet var festet.

Samme her ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Ble ikke sjekket med første, men ba om sjekk og stripping med nr. 2 på terminkontrollen.

Jeg ble aldri sjekket der nede, ikke engang i løpet av uka på observasjonsposten i uke 37/38 selv om jeg hadde rier iflg ctg-målingene:-p ingen spurte, jeg spurte iallefall ikke :-p

Good too know, var bare en vanlig kontroll her også ;) greit å være mentalt (og fysisk:p) forberedt ;)

Back
Topp