Jordmortime i dag :)

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Var på kontroll hos jordmor i dag. En veldig fin opplevelse, vi snakket mye og følte virkelig at jeg ble sett. Hun fikk stjerne i boka mi :)

Fikk høre fosterlyden også, det var veldig godt å få en bekreftelse(er 17+4), da legen ikke sjekket i uke 12.

Sent from my iPhone using BV Forum

Var på kontroll hos jordmor i dag. En veldig fin opplevelse, vi snakket mye og følte virkelig at jeg ble sett. Hun fikk stjerne i boka mi :)

Fikk høre fosterlyden også, det var veldig godt å få en bekreftelse(er 17+4), da legen ikke sjekket i uke 12.

Så herlig med gode opplevelser hos jordmor :) Da blir det mulig mars baby da? Ny termin blir vel da 30 mars? :)

Så godt å høre at dere har god kjemi!!! hun skal jo være en viktig ressurs for deg framover.

Da er vi to! Er gull verdt med ei god jordmor. Jeg lurer på noe; finnes det mannlige jordmødre? (jordfar :fnise: )

Var selv hos jordmor i dag, helt fantastisk! Hun fikk se UL bildene våre og hun bare "å så herlig, se på de små søte kinnene og beina" osv, skikkelig koselig dame som virkelig så meg og delte masse kunnskap med meg :)

Back
Topp