Jordmortime i dag

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ser for meg følgende scenario;

Kommer inn, veier meg - gråter en skvett, legger meg ned, jordmor kjenner på magen min og utbryter
''Nei Gud, her blir det garantert fødsel innen 24 timer, skynd deg hjem og pakk fødebagen!!!''.

Drar hjem og pakker, spiser litt lunch, vannet går, sykehus, 4 timer og babyen er ute, ingen sting, ingen revning.

Så om ingen hører fra meg i morgen etter timen så er det garantert dette som er grunnen!!! ;)

Ser for meg følgende scenario;

Kommer inn, veier meg - gråter en skvett, legger meg ned, jordmor kjenner på magen min og utbryter
''Nei Gud, her blir det garantert fødsel innen 24 timer, skynd deg hjem og pakk fødebagen!!!''.

Drar hjem og pakker, spiser litt lunch, vannet går, sykehus, 4 timer og babyen er ute, ingen sting, ingen revning.

Så om ingen hører fra meg i morgen etter timen så er det garantert dette som er grunnen!!! ;)
Blir spennende da!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Lykke til :)

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Tusen takk jenter. ;)
Må si jeg er skuffa over jordmoras egenskaper til å forutse mitt fødselscenario! Hadde virkelig forventninger her! ;)
Jaja, hun sa det samme som sist. Hodet dypt nede i bekkenet, det var garantert festet, skulle ringe føde ved minste tegn til vannavngang og hvis maseriene jeg har om natten blir faste.
Som flergangsfødende skulle jeg ikke gi ting for lang tid før jeg ringer/ kontakter noen sammenlignet med første fødsel. Håper hun har rett.
At denne fødselen går kjappere. :)

Vente, vente, vente... Har lest ferdig boken min og.. Noen som kan anbefale en god krimbok?
Elsker Jo Nesbø, har lest Camilla Lackeberg (eller hva hun heter). Noen som har lest den siste til Dan Brown?

Back
Topp