I dag var vi på første jordmortime på ABC Ullevål. Ei flott hyggelig dame,som var fin og tydelig i all info. Fikk lyst til å bade i badekaret med en gang - det var så dypt og stort og deilig ;-) ble mye mer virkelig at ungen faktisk skal ut, av alt hun fortalte,og den virkelighetsfølelsen ser jeg på med skrekkblandet fryd ;-) På en rar måte så gleder jeg meg også,i tillegg til å selvfølgelig grue for smertene. Men alt i alt - en finfin time
Var redd for å få kjeft for vektoppgangen,men det sa hun at er så individuelt,at det var ikke noe å bekymre seg for. MEN at jeg skulle være bevisst på kostholdet,da,så jeg ikke raser unødig opp ;-)
Hun fortalte også om denne jordnøttoljen el.l som man kan smøre seg med siste ukene for å unngå rifter best mulig. Skal dere bruke det,og i tilfelle når har dere tenkt å starte?? Tenker kanskje ut fra det hun sa at jeg kan starte rundt 1.5.og smøre daglig. Erfaringer med virkning av dette?
Hun fortalte også om denne jordnøttoljen el.l som man kan smøre seg med siste ukene for å unngå rifter best mulig. Skal dere bruke det,og i tilfelle når har dere tenkt å starte?? Tenker kanskje ut fra det hun sa at jeg kan starte rundt 1.5.og smøre daglig. Erfaringer med virkning av dette?