Jordmortime i dag

Hestejenta

Forumet er livet
Så har vi vært og fått sjekket opp både det ene og det andre igjen. :-) Symfuse målet holder kurven sin og ligger da fortsatt helt på kanten av det øverste grønne feltet (kanskje jeg får en sværing? ;-)) Blodtrykket var veldig fint, 79/126 tror jeg det var, tok også en blodprøve av fingeren og testet både blodprosent og blodsukker som begge var fine. :-) Hjertelyden var på 135, og hun trodde han lå med hodet opp faktisk, men det har jeg jo kjent at han stadig turner rundt inni der, så det tar nok enda en stund for han og bestemme seg for hvilken vei han vil ut. :-) 
Ellers plager bekkenet meg, og da spesiellt foran, det har det også gjort en stund, ble derfor veldig overrasket da det på mine forrige svangerskapspapirer står at jeg ikke hadde bekkenplager før i uke 34 (!) tydelig at det blir "slakkere" ved hvert svangerskap. :-s
Hyggelig er det i hvertfall å få vite at alt står bra til med nurket. :-)
 
så koselig :) min er også i seteleie, men de snur vel seg når det nærmer seg tenker jeg ;) 

 
Så fint at alt står bra til :)
 


LadyOnHeels skrev:
så koselig :) min er også i seteleie, men de snur vel seg når det nærmer seg tenker jeg ;) 



Ja, det vil jeg tro. Han her har i hvertfall ikke lagt seg til ro for det sparkes og hamres både her og der, noen ganger opp og ned, andre ganger ut til hver side, så får vi se hva han bestemmer seg for til slutt! ;-) Håper på det beste. :-)
 
Back
Topp