Jordmorsamling

WP:]

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Marsboerne 2023
Hei. Jeg er invitert på samling hos jordmor på mandag. Noen av dere som har vært på det? Det står vi skal snakke litt om tanker og følelser rundt svangerskap, rettigheter osv, at det er en gruppe på sånn 5-6 jenter som kommer. Tror dere det er noen sjanse for at jordmor lytter etter hjerterytmen til lille? Eventuelt kjenner om livmoren ligger der den skal? Har en litt dårlig følelse nå, alt av symptomer er mer eller mindre borte, og jeg føler meg ikke gravid :( vil bare vite at alt er bra! Så jo et bankende hjerte når jeg var 8+4, men det føles som en evighet siden...legen tok blodprøver på tirsdag, men de vise kanskje ikke så mye angående graviditeten?

Tror ikke disse samlingene er lagt opp til at man får undersøkelser, dessverre. Men du kan jo ta opp dine bekymringer der, så kanskje hun kan hjelpe deg likevel..?

Ja, får gjøre det :) sikkert ikke noe problem å få nevnt det, også kanskje de har 5 min tilgode en dag :)

Ble invitert dit som første møte med jm og en 5-6 andre som også er førstegangsmødre med termin rundt samme tid som bor i området :) noen her fra Trondheim som skal på mandag kanskje? :)

Back
Topp