Jordmorkontroll uke 38:)

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Ja da har jeg vært hos jordmor, 38+2 i dag! Alt så fint ut, og baby var kommet godt ned og hodet var festet! Jippi!:) er andregangs og hadde ikke forventa noe, siden jeg i tillegg har kjent lite modning! Så det var jo kjempebra!:) fikk ny time på termindato, 3.okt, og om ingenting har skjedd da skulle hun røske litt oppi der og sende henvisning til overtidskontroll på sykehuset:) men håper jeg slipper det!;)

Goood news!:) jeg har vært i dag jeg også, uke 37+6, så nesten 38. Herlig at alt sto bra til her også. Jordmoren er så kul og morsom, så blir så utrolig godt humør av henne. :)

Goood news!:) jeg har vært i dag jeg også, uke 37+6, så nesten 38. Herlig at alt sto bra til her også. Jordmoren er så kul og morsom, så blir så utrolig godt humør av henne. :)
Så bra!:) er så godt å få bekreftet at alt er som det skal;) heldig du som er så fornøyd med jordmoren din, jeg likte bedre hun jeg hadde sist svangerskap.. Men men, satser på fødsel på oss begge to snart!;)

Godt alt er fint :)

Blir litt misunnelig hvis du får time til overtidskontroll på termindagen din, her blir ikke brev sendt til sykehuset før kontrollen som evnt er i uke 41, da får man komme inn til i gangsetting el på 12. dagen over på sykehuset :( Leeeenge å vente, og er jo nesten sikker på at det er meg :/

Så flott å høre! :)

Så flott med gode nyheter! Misunner dere som har fått beskjed om festet hode!!

Så fint at baby er festet og alt er klart til fødsel ;-) Vi satser på babyboom i helga tror jeg!!

Godt alt er fint :)

Blir litt misunnelig hvis du får time til overtidskontroll på termindagen din, her blir ikke brev sendt til sykehuset før kontrollen som evnt er i uke 41, da får man komme inn til i gangsetting el på 12. dagen over på sykehuset :( Leeeenge å vente, og er jo nesten sikker på at det er meg :/

Her skal jeg på time til JM dagen før termindato dersom ingenting har skjedd. Og da kontakter hun sykehuset for overtidskontroll på dag 7 over terminen som jeg forsto det. Da vurderer de igangsettelse eller om de skal vente til 12. dagen over.

så flott da :-)

Back
Topp