jordmorkontroll i dag :)

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Var på kontroll igjen i dag :) 3cm åpning, helt moden og alt klart til fødsel :) så da er det bare å vente på riene :) hun strippet meg, så håper det har virkning, men har mine tvil... lei av å vente. vet det er lenge til termin, men jeg er fortsatt lei av å vente...

Var på kontroll igjen i dag :) 3cm åpning, helt moden og alt klart til fødsel :) så da er det bare å vente på riene :) hun strippet meg, så håper det har virkning, men har mine tvil... lei av å vente. vet det er lenge til termin, men jeg er fortsatt lei av å vente...

Da står vi likt...
Ikke prøv deg på å snike.... Hehe....;)

Lykke til, vi får håpe på gang snart:)

venter en prins 6juli

Heia heia

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Da står vi likt...
Ikke prøv deg på å snike.... Hehe....;)

Lykke til, vi får håpe på gang snart:)

venter en prins 6juli

første mann? :p nei da. jeg hadde 2-3cm for 1 og 1/2 uke siden, så her går det ikke fort i svingene :p

De kommer vel når de er klare :) vi må vell bare slappe av...

Lykke til, til deg også :)

første mann? :p nei da. jeg hadde 2-3cm for 1 og 1/2 uke siden, så her går det ikke fort i svingene :p

De kommer vel når de er klare :) vi må vell bare slappe av...

Lykke til, til deg også :)

Jeg hadde 4cm i dag å jordmor kunne kjenne hode...

Seriøst, da er d på tide å komme seg ut mener eg.. Kan ikke bare ligge der å tyvlytte... Hehe:D:D:D

venter en prins 6juli

Jeg hadde 4cm i dag å jordmor kunne kjenne hode...

Seriøst, da er d på tide å komme seg ut mener eg.. Kan ikke bare ligge der å tyvlytte... Hehe:D:D:D

venter en prins 6juli

Det gjorde hun her også,lurte på om jeg kjente at hun dyttet han oppover. Føler nesten jeg har gjennomtrekk der nede nå :p og kjenner han virkelig presser på.. på tide å komme ut:)

Back
Topp