Jordmoren

Jeg så noen episoder av det da jeg gikk med forrigemann. Da var d tuting og tårer hver eneste episode :P

He he! Ser den... har sett litt på fødeavdelingen på fem.... er så utrolig sterkt når de får babyene opp til seg!!

Jeg griner hver gang jeg!! :)

Nå sitter jeg å ser på beretninger og begynnelser, griner ikke mindre da heller :P

Jeg gråter skikkelig av alt sånt og elsker å se slike program i tillegg :-) men nå skal det jo sies at jeg gråter av absolutt alt og ingenting for tiden. jeg er lettrørt i utgangspunktet, men nå går det jo over stokk og stein her hehe

Jeg og tuter av alt mulig, spesielt sånne fødeting :p har aldri grått under egne fødsler, da har jeg bare vært så glad for at det har vært over :p mannen har tuta da :p

Jeg kjenner jeg tar veldig lett til årene for tiden! Igår fikk jeg melding fra ei vennine som går jegnnom prøverør, vi har termin samtidig denne gangen men hun hadde begynnt å blø... så da måtte jeg gråte litt... men så ringte hun idag og sa at det var medisinene hun tok som gjorde blødningen så da var alt vel alikevel, da mått jeg grine igjen:) og på fredag skulle en elev ha fremføring i norsk, han viste en eminem musikkvideo.. gjett hvem som tuta i vei... herregud så pinlig;)

Det er morsomt hvor mye hormonene raser avgårde :p hehe godt det bare er for en lite stund hehe

Hehe, jeg grein til "say yes to the dress" på TLC ;)

Back
Topp