Jordmoren fra Odda..

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Fra tv programmet jordmødrene.. Hun er Nydelig!! Og tøft gjort å få barn på den måten hun gjør (dro til danmark)! Me like [:D] Ser så koselig ut!

Synes hun er skikkelig søt [:D]

Og jeg synes også at det er kjempetøft gjort å ta valget om å få barn alene. Dumt man må til utlandet da, men Danmark er jo ikke så langt [:)]

Jeg lurer på hvor gammel hun er?
Altså, ikke at det gjør noe... Bare skikkelig vanskelig å tippe [8|]

"Salami-jordmoren" som jeg kaller henne [;)][:)]

Hun er kjempesøt.. [:)]

Men er det noen som vet hvorfor NRK sender samme episoder på TV som man kan se på nett ?
Hadde gledet meg skikkelig til jordmødrene idag, men så hadde jeg sett episoden før... [:(]

De legger ut episoden for neste uke denne uken osv, hvis du skjønner hva jeg mener!? Nettet ligger altså 1 uke foran [;)]

hun er kjempesøt [:)]

og de legger ut neste episode på nettet, når episoden er ferdig på tv [:D]

så nett-tv ligger en foran [:)]

ORIGINAL: gikken

Hun er kjempesøt.. [:)]

Men er det noen som vet hvorfor NRK sender samme episoder på TV som man kan se på nett ?
Hadde gledet meg skikkelig til jordmødrene idag, men så hadde jeg sett episoden før... [:(]

Hadde gledet meg skikkelig til jordmødrene idag, men så hadde jeg sett episoden før...

Ja, men det har jo kommet ny episode på nett nå [:)] Episodene kommer en uke tidligere på nettet enn på tv tydeligvis [:)]

for nrk sender neste ukes episode på nett tv, om man ikke greier vente en uke [;)]
da er det du som har sett en episode for langt frem i forhold til den som skal sendes på tv.
I dag var det vel episode 3 som ble vist, for de begynte å sende for 3 uker siden, men allerede nå ligger episoden 4 ute på nettet, selv om de ikke viser den på tv før neste uke.

Ååååå da så, da blir det snart jordmødrene på nett... [:D]
*finne fram noe snacks* [8D]

ORIGINAL: gikken

Ååååå da så, da blir det snart jordmødrene på nett... [:D]
*finne fram noe snacks* [8D]

[:D]

Back
Topp