Jordmorbesøk

Uke 13, og snart i uke 24. :)

Ringte og prøvde å få en tidligere legetime idag for jeg møter jordmoren min gjennom legen min, men ikke noe før 1.juli så jeg får nesten bare vente litt til ☺️

Venter spent på prinsessen min

Hadde første time hos jordmor i uke 20, og avtalte da ny time i uke 26, slik at jeg får en time til hos henne før hun tar ferie :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var til lege i veke 10/11, bur på ein liten plass med kun ei jordmor som eg hadde vert til før (sa) så ho ringte meg noken dager etter for ho hadde fått melding frå legen om at eg var gravid igjen og lurte på om eg ville ha ein time :) men har fått inntrykk av at ein vanligvis må ringe jordmor sjølv for å bestille time. På grunn av ferier så blei første time hos jordmor i veke 16 og då avtalte vi et eg skulle ringe å bestille ny time etter oul. Så nå blir neste gang i veke 23 :)

Jeg har vær mnd :) Var fra uke 12-13 første gangen. :) går bare hos JM og ikke lege :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Jeg har ikke vært på første enda. Skal neste uke, da er jeg i uke 26. Har hatt tett oppfølging hos legen da, pga diverse problemer.

Sent from my iPad using BV Forum

I dag har eg vært på min fyste jordmortime 23+3, nåke så va ein fin opplevelse :)

Prata mykje om forrige svangerskap, og korleis da har gått i ettetid, og om detta svangerskapet.
Tok test av urinprøven eg hadde med, og alt va fint der :)

Va veldig spent på SF-målet, viste seg å måla 22,5cm, rett øve den røde streken på arket :p
Hjertelyden viste 140 denne gongen :p

Last edited:
Back
Topp