Jordmorbesøk

Oktoberskatten

Oktoberskatt
Hvor mange uker var dere når dere fikk 2 jordmor time? Er 22+5 nå
Og har hatt bare 1 jordmortime og heller ikke fått tilsendt ny :(

Venter spent på prinsessen min

Jeg skal på ny når jeg er uke 24. :) Vi avtalte tidspunkt for timen sist jeg var hos henne (slutten av april).

Dette er min 3. Var i uke 12/13, uke 16 og nå uke 23. Så skal jeg tilbake midt i juli en gang.. Går kun til JM, ikke lege :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Var i uke 24, neste gang er i uke 28 hos lege ;-)

Har min første jordmortime i uke 24 en gang. Har kun gått til legen fram til nå. Regner egentlig med at en ordner med ny time selv. Evt. avtaler med ny kontroll når man først er der.
I alle fall praksis når jeg har vært hos legen.

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Er det ikke vanlig med kontroller ca i uke: 12, 24, 28, 34, 36, 38 og 40 (evt 41)

Og at du kan velge om du vil gå til jordmor eller lege, men at du må bestille selv?

Er det ikke vanlig med kontroller ca i uke: 12, 24, 28, 34, 36, 38 og 40 (evt 41)

Og at du kan velge om du vil gå til jordmor eller lege, men at du må bestille selv?

Bestilte første time selv hos JM, resten av timene har hun satt opp mens jeg har vært der :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

jeg har hatt maaange timer!
men har jo bestilt selv...tror ikke det er noe som går av seg selv der...for man kan jo velge lege eller jordmor. så du må nok bestille selv :)

Åja. Jeg bestiller selv. Men det er fordi jeg har vært en gang hos hver av dem.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg var der i uke 13/14, 17 og skal i morgen da er jeg 23+4 :-) bestilt alt selv/ satt opp når jeg har vært der :-)

Har vært 1 gang til lege, 1 oul og første jordmortime på onsdag ;)

sendt fra Note 3 - sengekos

Var hos lege i uke 12, oul i uke 18 og skal til jm på tirsdag. Da er jeg 25+2.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja kanskje dere har rett i at jeg må bestille selv ja. Har legetime 1. Juli så kanskje han har satt opp ny time for meg da, ellers så ringer jeg inn å bestiller selv! Har vært både hos lege og jordmor:-) har vært 4-5 ganger hos legen og bare 1 gang hos jordmor :) hvordan har dere damer det i dag? :)

Du må bestille time selv, de kaller deg ikke inn til jordmor time pga at du kan velge hvor du vil gå til kontroll.

Du må bestille time selv, de kaller deg ikke inn til jordmor time pga at du kan velge hvor du vil gå til kontroll.

Da skjønner jeg! Takk for svarene dere. :-D

Alltid avtaler ny time når jeg r hos jordmor og skal til henne 3.gang i juli etter sommer ferie hennes :-)

Hadde min første jordmortime uke 24.. Da satte vi opp timer for resten av svangerskapet også :-)

Back
Topp