Jordmora prøve å finne på ting som kan hjelpe meg å samboeren så masse ho kan.. Siden jeg har ME (som jeg har sikkert nevt før), så kan jeg bli fryktlig syk etter fødselen, sengeligende.. Så vi har søkt på å få en hjelpepleiar i huset som vi blir antageli å få.. Og hviss det blir sååå ille, så tar samboeren seg fri fra jobben.. Har krav på at hvis jeg blir syk så kan samboeren ta ut sykemelding, pga meg..:)
Men no prate JM om å og kontakte barnevernet og sosialkontoret, skjønner jo at ho er engsteli, men vill IKKE blande dem å inn.. Ho sa noe om at hvis barneverne blei og blanda inn så skulle dem se hvordan vi fungerte som en familie hjemme.. Betyr at dem skal komme hjem til åss, å se om vi takler å værre foreldre.. OMG!
Er litt redd at dem syns ikke at vi blir å fungere så bra.. :/
Men det veit vi at vi blir, vi har masse folk rundt åss som blir å hjelpe åss og støtte..:)
Noen som syns og det er en dårlig ide?, erfaring med barneverne?:)
Men no prate JM om å og kontakte barnevernet og sosialkontoret, skjønner jo at ho er engsteli, men vill IKKE blande dem å inn.. Ho sa noe om at hvis barneverne blei og blanda inn så skulle dem se hvordan vi fungerte som en familie hjemme.. Betyr at dem skal komme hjem til åss, å se om vi takler å værre foreldre.. OMG!
Er litt redd at dem syns ikke at vi blir å fungere så bra.. :/
Men det veit vi at vi blir, vi har masse folk rundt åss som blir å hjelpe åss og støtte..:)
Noen som syns og det er en dårlig ide?, erfaring med barneverne?:)