Jordmor

Netta87

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
I morra skal jeg til jordmor for første gang:) Da er jeg 14 + 5, snart 15 uker![:D] Som tiden flyr! Håper vi får høre hjertelyd , så vi får en bekreftelse på at det faktisk er noe som lever inni der[:)] Ikke at jeg egentlig er i tvil da, formen er fortsatt sjaber, og magen har vokst i rekordfart den siste uka, plutselig var den bare der[8D] Hehe... Tviler egentlig på at jeg klarer å holde den skjult på jobben i nesten 2 uker til, slik planen var[8D] Vi får se[:)]

Noen som vet hva man gjør første gang hos jordmor? Det blir vel ikke GU?[&:]

Takk for svar Serene[:)]
Hørtes ut som det var ganske likt første legetimen altså...
Helsekort ja, det var jammen meg godt du sa, ellers hadde jeg glemt det[8D] Fikk det hos legen etter første timen, og fikk beskjed om å ta det med på alle kontroller...

Ganske likt første kontroll hos legen, ja [:)] Som legen min sa " Jeg kan ta de anatomiske spørsmålene, mens jordmor kan ta seg av det praktiske" Heheh!! Ganske sant det da :)

Da har jeg vært der, og det var veldig hyggelig[:)] Fikk høre hjertelyden, veldig klart og tydelig, så nå er det hele liksom litt mer virkelig[:)] Alt annet var også bra, både urinprøve, blodtrykk (litt lavt, men det har det alltid vært) og vekt... Hadde gått opp 2,8 kilo siden før jeg ble gravid, noe jeg syns hørtes kjempemye ut til å være så tidlig, men hun syns det var lite da, så da trenger jeg ikke bekymre meg for vekta enda hvertfall[;)] Hehe...

Jeg gikk derfra glad og fornøyd, men etter det har dessverre dagen bare gått nedover, spydde i bilen til sambo, vært kvalm og svimmel på jobb, og nå ligger jeg rett ut med en jævlig huepine[&:] Haff... Men nå har sambo laget pizza, så jeg får spise litt, så satser vi på at det går over[:D]

Back
Topp