Jordmor..

Munemor

Elsker forumet
Sit her å kose meg med brødskiver/ heimelaga solbærsyltetøy og varm melk med kokesjokolade. Nam nam[:)] *God start på dagen*

Skal vere hos jordmor om litt over ein time, det skal bli kjekt å komme til kontroll igjen no, synst det blir litt lenge mellom kvar gang. Håpe alt står bra til der inne. Var masse liv i går, så eg er ikkje så bekymra, men glede meg masse til å høyre hjertelyden[;)][:)] Håpe alt er bra!

God tur til jordmor! Hjertelyden til babyen er en fantastisk lyd!

Jo, hjertelyden er fantastisk, men det viste seg at hjerte til den lille hoppa over eit slag sånn av og til. Så no blir eg sendt opptil KK igjen og ekstra ultralyd med ein dr. der. Litt skummelt, Men tenke at den kanskje har arva min og sin fars plage meg hjerteflimmer, får håpe det i allefall..Og sidan eg ikkje fekk time før 6. oktober tenker eg at det kanskje ikkje er krise. Uff, no veit eg ingenting..[&:]

Ja, først tok eg ikkje det så ille, sidan eg har levd med hjerteflimmer heile livet sjølv og både mamma og morfar har det. Men når eg kom heim fekk eg heilt angst. Pappaen har jo til og med operert for det. Men men, er det det han har så kjem han jo til å leve fint med det. Så satse på at det ikkje è nåke farlig. Kan jo hende det er vekke til neste gang, såg jo ikkje nåke gale på UL sist gang så..

Back
Topp