Jordmor

Vintergullnr2

Elsker forumet
I dag hadde jeg første time hos jordmor og hun var bare kjempehyggelig [:D][:D] Hun hadde masse å fortelle til både meg og samboeren og vi fikk svar på endel ting vi lurte på. Er SÅÅ fornøyd med at jeg har fått en så hyggelig jordmor [:D] Fikk ikke høre noe hjertelyd denne gangen, men skal tilbake om 4 uker og da skulle vi få høre [;)] 

Så bra, det var hyggelig å høre![;)]
Jeg har ikke vært hos jordmor, går du til både lege og jordmor? Hva er forskjellen? Lurer...

Jeg skal gå litt til jordmor og litt til lege.
Forskjellen er vel at leger kan ta endel prøver om formen ikke skulle være bra og jordmor kan vel sikkert litt mer om svangersakp og sånt. Også har de bedre tid til å prate om det skulle være noe man lurer på.
Syns det var MYE bedre å være hos jordmoren enn lege!!! Fikk mye bedre kontakt og følte ikke at jeg måtte forte meg å bli ferdig sånn som hos legen!! Kommer nok til å gå mest til jordmor [:)]

Skjønner. . Man føler seg ikke særlig velkommen hos legen. Tenker mer på nestemann i køen på en måte.. Tenker jeg skal bestille med en time jeg også[;)]

Ja, jeg følte no ihvertfall at jeg måtte forte meg hos legen, for det satt andre ute å ventet som ville inn!!!
Har du ikke bestilt jordmor time ennå? Det ville jeg gjort [:D] Jeg hadde ihvertfall en kjempe positiv opplevelse [:D]

Jeg har ikke bestilt det enda.. Skal gjøre det i morgen [;)]

Håper du får en hyggelig jordmor [:D] 

Takk for det[;)]
Tvi tvi ;)

fra nå av skal jeg gå annen hver gang til lege og jordmor.
Jordmor hadde bedre tid til å prate, mens legen tar flere prøver[:D]

Jeg skal til kontroll hver 4. uke frem til 6 mnd.
Annenhver gang hos lege og jordmor.
Etter det blir det annenhver uke, og siste mnd en gang i uken.
Mener det var det legen sa.
Neste gang skal jeg til jordmor.
Ble litt lenger enn 4 uker pga ferie og sånn.
Kan nesten ikke vente.
Skal til jordmor 8.august og på UL dagen etter, så det blir en spennende uke.

Har ikke fått time til ul ennå, men har fått beskjed om at det blir den andre uken i august. Skal til jordmor den 01.08. Gleder meg[;)]

skal til JM om 9 uker trur eg,først ul..skal helst berre gå med JM ho er mykje flinkere enn legen til graviditetstyr syns nå eg..
men ang legen; ver obs på at når dere skal til lege på sv.kontroll så skla det vere satt av dobbelttime til dere! ikkje dei vanlege 10 minutta!!!

Back
Topp