Jordmor...

lattermild

Forelsket i forumet
I dag fikk jeg endelig somlet meg til å ringe helsestasjonen - så nå skal jeg på gruppe-info-møte med jordmor 12. juli. Greit å være i gang der også [;)]

så bra da! var det ikke en annen fra trondheim som også skulle på det den dagen? tror det! :)

hei gratulerer! jeg har og fått somla meg til å ringe jordmor, men har ikke fått fellesmøte før 16august. er spent på hva vi får vite og det som vil skje fremover. litt spennende og skremmende på samme tid å være førstegangsfødende.
Lykke til!

Fellesmøte?
Hm....

Når jeg ringte fikk jeg time den 28 juni...(På onsdagen faktisk, Oi tida har gått fort)
Men jeg fikk "privat" time...

ORIGINAL: Tonemor26

hei gratulerer! jeg har og fått somla meg til å ringe jordmor, men har ikke fått fellesmøte før 16august. er spent på hva vi får vite og det som vil skje fremover. litt spennende og skremmende på samme tid å være førstegangsfødende.
Lykke til!

Hehe..da skal vi faktisk på samme møte vi da [:D]

Dere må fortelle hva som skjer på slike fellesmøter. Har aldri hørt om slike før jeg[:)]. Her er det bare individuelle timer.

ORIGINAL: tvilling38

Dere må fortelle hva som skjer på slike fellesmøter. Har aldri hørt om slike før jeg[:)]. Her er det bare individuelle timer.

Will let you know [:)]

Jeg har heller ikke hørt om sånt møte... fikk bare en time jeg... ikke noe møte...

Skal avgi full rapport [:D] Det er jo ikke så lenge til heller, nå...

jeg skal til jordmor om bare 4 dager. Gleder meg[:D]

Back
Topp