Førstegangsgravid98
Flørter med forumet
Kan man gå til jordmor i en annen kommune? Eller må man dra der man tilhører
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du time? Spurte de deg hvorfor du måtte komme hit enn å dra til den kommunen du tilhører?Jeg går til jordmor i nabokommunen siden det er der jeg jobber. Jeg dro bare innom og spurte![]()
Jada, jeg har hatt alle mine timer hos den jordmoren. Mye mer praktisk for meg enn å måtte kjøre en halv time fra jobb hver vei. Jeg forklarte at jeg bodde i en annen kommune men at jobben min var i denne byen, og hun sa det var helt ok. Men ser det varierer ganske mye fra kommune til kommune hvor strenge de erFikk du time? Spurte de deg hvorfor du måtte komme hit enn å dra til den kommunen du tilhører?
Jada, jeg har hatt alle mine timer hos den jordmoren. Mye mer praktisk for meg enn å måtte kjøre en halv time fra jobb hver vei. Jeg forklarte at jeg bodde i en annen kommune men at jobben min var i denne byen, og hun sa det var helt ok. Men ser det varierer ganske mye fra kommune til kommune hvor strenge de erDe sliter nok ikke med bemanningen her i kommunen.