Jordmor

Fra det jeg har fått beskjed må man gå det man tilhører. Jeg spurte sist om jeg kunne gå til anen kommune pga de var «mellom» jordmødre i 4 mnd av svangerskapet mitt, men det fikk ikke jeg, da måtte jeg heller gå til lege i perioden det ikke var tilgang til jordmor.

Fikk du time? Spurte de deg hvorfor du måtte komme hit enn å dra til den kommunen du tilhører?
Jada, jeg har hatt alle mine timer hos den jordmoren. Mye mer praktisk for meg enn å måtte kjøre en halv time fra jobb hver vei. Jeg forklarte at jeg bodde i en annen kommune men at jobben min var i denne byen, og hun sa det var helt ok. Men ser det varierer ganske mye fra kommune til kommune hvor strenge de er :) De sliter nok ikke med bemanningen her i kommunen.

Jada, jeg har hatt alle mine timer hos den jordmoren. Mye mer praktisk for meg enn å måtte kjøre en halv time fra jobb hver vei. Jeg forklarte at jeg bodde i en annen kommune men at jobben min var i denne byen, og hun sa det var helt ok. Men ser det varierer ganske mye fra kommune til kommune hvor strenge de er :) De sliter nok ikke med bemanningen her i kommunen.
:hello2

Back
Topp