Da har jeg fått bestillt time til jordmor også så nå er det legen den 5/9 , Oul den 15/9 og jordmor den 6/10 . Mye å glede deg til med andre ord (også Danmarkstur fra 3-4/10)
Nå vil tiden gå fort framover
Nå vil tiden gå fort framover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje bestille time til jordmor jeg også Ikke vært der enda, kun en kontroll hos legen. Er 16+3 idag. Skal til legen igjen 13/9, oul 30/9, får høre når jordmor vil ha meg til kontroll da Nå går tiden bare veldig fort fremover!! Spennende
Jeg var hos jordmor 15+6, og skal ikke tilbake før uke 24 tror jeg det var. Har egentlig bare oul nå neste uke, så blir det stille til litt uti oktober. Tipper jeg tar en tur eller to innom jordmor i mellomtiden, tiden går så sakte når det er lenge til neste kontroll Her tar jordmor meg heldigvis inn når jeg føler behov, mtp svangerskapsavbrudd sist. Så veldig heldig med god oppfølging denne gangen Synes det er så koselig å gå til jordmor, og ikke minst beroligende.
Samme som her, bare at legen min hadde utenlandsk vikar, hun forstod ikke meg og jeg forstod ikke hun. Så jeg går ikke til vikarer, og heller ikke utenlandske leger med mindre språkkunnskapene er godeJeg håper bare jeg får en norsk jordmor denne gang (eller som prater godt norsk) . For sist skjønte jeg ikke mye av hva hun sa
Tenkte på jordmor uke 24 jeg, er tredjegangs nå, så veit hva jeg går til jeg også.Jeg har kun vært til lege jeg også ( og oppfølging på sykehus) så tenkte at i uke noen og 20,så er det greit å begynne hos jordmor er andregangs,så veit hva jeg går til
Samme som her, bare at legen min hadde utenlandsk vikar, hun forstod ikke meg og jeg forstod ikke hun. Så jeg går ikke til vikarer, og heller ikke utenlandske leger med mindre språkkunnskapene er gode
Generelt er det lavt krav til norskkunnskaper når det kommer til vikarer.. Og det er så synd, for man går ofte til lege fordi noe feiler en, og når legen da ikke forstår, er det veldig synd..Synes det er utrolig at det er lov med så lite norskkunnskap i helsesektoren.