jordmor :-)

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Da har jeg fått bestillt time til jordmor også :-) så nå er det legen den 5/9 , Oul den 15/9 og jordmor den 6/10 . Mye å glede deg til med andre ord :-) (også Danmarkstur fra 3-4/10)
Nå vil tiden gå fort framover :-)

Kanskje bestille time til jordmor jeg også:happy: Ikke vært der enda, kun en kontroll hos legen. Er 16+3 idag. Skal til legen igjen 13/9, oul 30/9, får høre når jordmor vil ha meg til kontroll da:D Nå går tiden bare veldig fort fremover!! Spennende:nailbiting::D

Jeg var hos jordmor 15+6, og skal ikke tilbake før uke 24 tror jeg det var. Har egentlig bare oul nå neste uke, så blir det stille til litt uti oktober. Tipper jeg tar en tur eller to innom jordmor i mellomtiden, tiden går så sakte når det er lenge til neste kontroll :P Her tar jordmor meg heldigvis inn når jeg føler behov, mtp svangerskapsavbrudd sist. Så veldig heldig med god oppfølging denne gangen :) Synes det er så koselig å gå til jordmor, og ikke minst beroligende.

Kanskje bestille time til jordmor jeg også:happy: Ikke vært der enda, kun en kontroll hos legen. Er 16+3 idag. Skal til legen igjen 13/9, oul 30/9, får høre når jordmor vil ha meg til kontroll da:D Nå går tiden bare veldig fort fremover!! Spennende:nailbiting::D

Jeg har kun vært til lege jeg også ( og oppfølging på sykehus) så tenkte at i uke noen og 20,så er det greit å begynne hos jordmor :-) er andregangs,så veit hva jeg går til :-)

Jeg var hos jordmor 15+6, og skal ikke tilbake før uke 24 tror jeg det var. Har egentlig bare oul nå neste uke, så blir det stille til litt uti oktober. Tipper jeg tar en tur eller to innom jordmor i mellomtiden, tiden går så sakte når det er lenge til neste kontroll :p Her tar jordmor meg heldigvis inn når jeg føler behov, mtp svangerskapsavbrudd sist. Så veldig heldig med god oppfølging denne gangen :) Synes det er så koselig å gå til jordmor, og ikke minst beroligende.

Jeg håper bare jeg får en norsk jordmor denne gang (eller som prater godt norsk) . For sist skjønte jeg ikke mye av hva hun sa :-p

Jeg håper bare jeg får en norsk jordmor denne gang (eller som prater godt norsk) . For sist skjønte jeg ikke mye av hva hun sa :-p
Samme som her, bare at legen min hadde utenlandsk vikar, hun forstod ikke meg og jeg forstod ikke hun. Så jeg går ikke til vikarer, og heller ikke utenlandske leger med mindre språkkunnskapene er gode :p

Så kjekt. Glemmer hver dag å ringe for å bestille time

Samme som her, bare at legen min hadde utenlandsk vikar, hun forstod ikke meg og jeg forstod ikke hun. Så jeg går ikke til vikarer, og heller ikke utenlandske leger med mindre språkkunnskapene er gode :p

Synes det er utrolig at det er lov med så lite norskkunnskap i helsesektoren.

Jeg har bestilt time hos jordmor, men fikk beskjed om at hun var sykemeldt nå og at det var store muligheter for at hun fortsatt kom til å være sykemeldt. Vi har bare en jordmor i kommunen så vet ikke helt hva alternativet blir da. Kan man gå til nabokommunen da?

Back
Topp