W
Wardruna
Guest
Jeg skal til jm første gang i uke 13.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har bestemt oss for å gå til privat jordmor her i Bergen, skal gå til Jordmor Kjersti, hun tar 690,- for første time og 450,- for de neste timene.
Ops! Glemte å sitere degJeg har sett på hennes side.
Får du time kjapt?
Vurderer å bare bestille.
Jeg bestilte på forhånd da samboeren min ikke kommer hjem før den 18.12, har time den 21.12. Fikk svar senere samme dag. Har skjønt at litt av de positive tingene med å gå til henne er at man får fort time og at man kan gå så mange ganger man ønsker.
Har hørt mange gode ting om henne, jeg gleder meg til at hun skal følge meg i svangerskapet![]()
Enig at det er for sent i uke 24. Det vil nok føles veldig godt å kunne gå så ofte jeg ønsker. Når tenker du å få time? Må gjerne fortelle hvordan timen gikkDa har jeg sendt inn forespørsel om time.
Jeg syntes privat jordmor var så fint sist, følte meg litt på samlebånd hos fastlege og jordmor på HS, så da satser jeg på at dette er like bra.
Jeg gikk så ofte jeg følte for, og det er definitivt før uke 24 som jeg skal nå![]()
Enig at det er for sent i uke 24. Det vil nok føles veldig godt å kunne gå så ofte jeg ønsker. Når tenker du å få time? Må gjerne fortelle hvordan timen gikk![]()
Det var hyppig, får du ekstra oppfølging for et eller annet? Jeg har fått beskjed om første kontroll i uke 12 og andre i uke 24. Med oul innimellom der, da.Fastlegen anbefalte meg på 12-ukerskontrollen å ta annenhver kontroll hos henne og hos jordmor. Så jeg har neste kontroll hos jordmor i uke 16 og deretter hos fastlegen i uke 20.
Ringte helsestasjonen og satt opp time hos jordmor selv.
Jeg får ekstra oppfølging pga. kort livmorhals etter konisering, men de kontrollene er hos gynekolog og kommer i tillegg til fastlege og jordmor (ca. 1 kontroll i mnd).Det var hyppig, får du ekstra oppfølging for et eller annet? Jeg har fått beskjed om første kontroll i uke 12 og andre i uke 24. Med oul innimellom der, da.
Er vanlig med hver 4. uke fra uke 24Jeg får ekstra oppfølging pga. kort livmorhals etter konisering, men de kontrollene er hos gynekolog og kommer i tillegg til fastlege og jordmor (ca. 1 kontroll i mnd).OUL kommer også i tillegg.
Fikk beskjed av fastlegen om at jeg skulle på kontroll hver 4. uke og har faktisk kommentert at det var ofte, men det protesterte hun på så jeg fikk inntrykk av at det var vanlig.
Ja, er det jeg er forespeilet.Er vanlig med hver 4. uke fra uke 24![]()
Høres logisk ut. Da er det nok min fastlege som opererer med egne anbefalinger om hver fjerde uke helt fra uke 12.Er vanlig med hver 4. uke fra uke 24![]()
Er jo bare kjekt det daHøres logisk ut. Da er det nok min fastlege som opererer med egne anbefalinger om hver fjerde uke helt fra uke 12.![]()
Enig. Nesten så jeg føler meg litt "forlatt"Er jo bare kjekt det dasyns tiden fra uke 12 til 24 er lenge å vente jeg
![]()
Enig med de andre her - det høres strålende ut! 12-24 er litt lenge.Høres logisk ut. Da er det nok min fastlege som opererer med egne anbefalinger om hver fjerde uke helt fra uke 12.![]()