Jordmor

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Bor på bygda. å jordmora er ikke her hver uke. Skal ta blodprøve i uke 12. men hun er her i uka her, så kommer ikke før 19 Juni er da litt over 13 uker på vei, har det noe og si tror dere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men får du tatt blodprøver hos jordmor da? Trodde man måtte til lege for den første kontrollen med blodprøvene. Sånn er det i hvertfall her:-)

Du tar vel blodprøve hos fastlegen din? Gjorde i alle fall jeg :)

Ja men jordmora og legekontoret er på samme plass. Så vil heller snakke med jordmor nå. Blodprøve arket er utfylt fra før. Var liksom ikke det jeg lurte på heller :/

Så helsesekretæren skal ta blodprøvene.

blodprøvene må du jo bare dra å ta uavhengig av den timen. de skal tas mellom 10 og 12 trodde jeg? jeg spurte om jeg kunne vente til uke 14,men det gikk ikke så tok i uke 10.

Er 13+4 når jeg er på kontroll hos legen, dro til jordmor i dag 11+5 (jordmor mente 11+4) for å slippe å vente så lenge på første kontroll. Blodprøvene blir ikke tatt før jeg er til legen :)

blodprøvene må du jo bare dra å ta uavhengig av den timen. de skal tas mellom 10 og 12 trodde jeg? jeg spurte om jeg kunne vente til uke 14,men det gikk ikke så tok i uke 10.
Er uke 12 på lørdagen. Så vært lurt å tatt blodprøven på mandagen egentlig da?

du får ringe legekontoret og høre, meget mulig det ikke har noe å si,er nok ulike retningslinjer, jeg fikk allefall beskjed om at jeg ikke kunne vente til 14+2 som er i dag.

Eg skal ta i morgo fordi eg ikke har hatt mulighet før. Er da 13+1

Eg skal ta i morgo fordi eg ikke har hatt mulighet før. Er da 13+1

blir fire dager lengre for min del da 13+5. Skal ringe på fredagen. får høre da.