Bondefruen
Forelsket i forumet
Neste fredag den 14, på selveste valentinesday(!!) skal vi til jordmor for første gang
Det blir en fin date
Fikk samme jordmor som sist, å som vi gleder oss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neste fredag den 14, på selveste valentinesday(!!) skal vi til jordmor for første gangDet blir en fin date
Fikk samme jordmor som sist, å som vi gleder oss!
Jeg tok kontakt med jordmorforeningen i kommunen, fikk en brosjyre og beskjed om å kontakte de, så jeg gjorde det. Etterpå tok en jordmor kontakt med meg, og hun har blitt min jordmor som jeg går til annenhver mnd nå, velkser mellom jordmor og lege.Tok du bare kontakt med nærmeste jordmor?
A, okeiJeg tok kontakt med jordmorforeningen i kommunen, fikk en brosjyre og beskjed om å kontakte de, så jeg gjorde det. Etterpå tok en jordmor kontakt med meg, og hun har blitt min jordmor som jeg går til annenhver mnd nå, velkser mellom jordmor og lege.![]()
Hvorfor ikke bytte fastlege også? Dumt å ha en som du ikke likerJeg skal til jordmor 24.februar, og jeg skal bare gå til jordmor. Er ikke så fornøyd med fastlegen min, så glad jeg bare kan gå til henneBlir lenge å vente da! Enda tre uker på egenhånd
hehe. Bare ringte kommunejordmora jeg å!
Hvorfor ikke bytte fastlege også? Dumt å ha en som du ikke liker![]()
Så dumt! Får håpe du får en god jordmor daDet er dessverre ingen ledige i kommunen, men med en god jordmor skal jeg nok klare meg![]()
Så dumt! Får håpe du får en god jordmor da![]()
Det høres bra utHåper på det!Ble mye roligere av å bare prate med henne på telefonen, så det må jo være et godt tegn!
OKDu drar til jordmoren når du føler for detBare det å få snakke om alt å ingenting gjør godt
![]()
Husker ikke i farten, står i brosjyren jeg fikk, kan sjekke når jeg har stått oppDere som skal til jordmor, hvor langt på vei er dere? Har aldri vært hos jordmor, men tror jeg skal prøve det denne gangen![]()