Jordmor

Neste fredag den 14, på selveste valentinesday(!!) skal vi til jordmor for første gang:) Det blir en fin date;) Fikk samme jordmor som sist, å som vi gleder oss!

Spennende! :)

Tok du bare kontakt med nærmeste jordmor?
Jeg tok kontakt med jordmorforeningen i kommunen, fikk en brosjyre og beskjed om å kontakte de, så jeg gjorde det. Etterpå tok en jordmor kontakt med meg, og hun har blitt min jordmor som jeg går til annenhver mnd nå, velkser mellom jordmor og lege. ;)

Jeg tok kontakt med jordmorforeningen i kommunen, fikk en brosjyre og beskjed om å kontakte de, så jeg gjorde det. Etterpå tok en jordmor kontakt med meg, og hun har blitt min jordmor som jeg går til annenhver mnd nå, velkser mellom jordmor og lege. ;)
A, okei :) Har alltid lurt på hvordan det funker! Da skal jeg også ta kontakt med jordmorforeningen i kommunen ;)

Jeg skal til jordmor 24.februar, og jeg skal bare gå til jordmor. Er ikke så fornøyd med fastlegen min, så glad jeg bare kan gå til henne :) Blir lenge å vente da! Enda tre uker på egenhånd ;) hehe. Bare ringte kommunejordmora jeg å!

Jeg skal til jordmor 24.februar, og jeg skal bare gå til jordmor. Er ikke så fornøyd med fastlegen min, så glad jeg bare kan gå til henne :) Blir lenge å vente da! Enda tre uker på egenhånd ;) hehe. Bare ringte kommunejordmora jeg å!
Hvorfor ikke bytte fastlege også? Dumt å ha en som du ikke liker ;)

Dere som skal til jordmor, hvor langt på vei er dere? Har aldri vært hos jordmor, men tror jeg skal prøve det denne gangen:)

Jordmor er GULL!
Jeg gikk nesten bare til jordmor forrige gang, og annenhver gang til henne og legen helt på slutten.
Kommer til å gjøre det samme denne gangen. :)

Dere som skal til jordmor, hvor langt på vei er dere? Har aldri vært hos jordmor, men tror jeg skal prøve det denne gangen:)
Husker ikke i farten, står i brosjyren jeg fikk, kan sjekke når jeg har stått opp ;) men uansett så sa jeg termindato da jeg ringte og så ble jeg kontaktet tilbake av ei jordmor med time når første time er normalt ;)

Må man ha jordmor i sin kommune? Eller kan jeg ha i nabokommunen?

-Taster fra appen-

Back
Topp