Jordmor

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Sendte mail til Jordmor i går å sa hvor langt eg var på vei, og lurte på når hun ville ha meg inn til første time.. Fikk svar i dag, og hun ville gjerne ha meg inn 21.1... da er jeg vel akkurat 7 uker tror eg.... Spennende... :) Fler som har fått dato på første time?
 
Men di syns det egentlig var for tidlig!
 
Åhr, to på jobben min snakket om ei super jordmor som de mente jeg måtte ha men jeg har glemt navnet!! De vet vi prøver så blir jo litt for åpenlyst å spørre om det nå! Men så er jeg redd hun ikke skal ha plass til meg hvis jeg ventet til vi er 12 mnd på vei... Dilemma
...
 
Pleier å få time igjennom legen her. Legen og jordmor deler på svangerskapskontrollene der jeg går, og de samarbeider godt.
Husker ikke hvor tidlig jeg var hos jordmor.
Har bare bestilt time hos legen.
 
Eg skal til lege på første kontroll. Så trur eg at eg skal gå annakvar gang til lege å jordmor. Meina da va da eg gjorde sist!
 
Her også tror jeg det er vanlig å gå til legen på første kontroll (12 uker) og velge de andre kontrollene fra uke 24. var hvertfall sånn sist jeg var gravid. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Synst da kan bli mandag no, sån at eg kan få tak i legen å ordna med ultralyden!! Tanken på at da kanskje ikkje e liv (igjen) e heilt uholdbar! Veit ikkje ka eg gjere om me igjen får sjå ein liten skapning uten hjerteslag! :-(
 
Har ikke ringt legen enda, men tenkte eg sko ta første time/kontroll hos legen :) De andre gangene har eg ikkje våre kontroll før 10-12 uker :)
 
Har ikke snakket med lege eller jm enda.

Sist gang måtte jeg ha bekreftelse fra legen om at jeg var gravid, før jeg kunne bestille time hos JM.

Er det slik enda?
 
Back
Topp