Jordmor =)

ajentea

Februar 14
Hadde min 2 kontroll hos jordmor i dag, traff en kjempe koselig dame som virkelig satt av tid var der inne i nesten en time. Fikk endelig høre hjerteslagene <3 jordmor fant de fort, men den var aktiv så forsvant litt før hun fant de igjen =D Gikk vell endelig litt mer opp for meg at det faktisk er noe der inni.

Kom hjem fra 2 ukers ferie hjemme hos mamma i går, å i dag kjenner jeg hormonene for fult får virkelig kjenne på at jeg savner tilbake til Bergen :(.

• Liker
Reactions: BMC
Er du fra Bergen og har flyttet?

Bra det gikk fint hos jordmor, er herlig å få skikkelig oppfølging. :)

Ja flyttet fra Bergen for 2 år siden å savner virkelig tilbake så håper å få flyttet tilbake innen Sep/okt neste år :)

<3 09.02.2014 <3

Ja flyttet fra Bergen for 2 år siden å savner virkelig tilbake så håper å få flyttet tilbake innen Sep/okt neste år :)

<3 09.02.2014 <3

Kjenner den følelsen. Bodde borte fra 2002-2005. Var enormt deilig å komme tilbake. Ingen andre steder er hjem. :)

Kjenner den følelsen. Bodde borte fra 2002-2005. Var enormt deilig å komme tilbake. Ingen andre steder er hjem. :)

Trodde ikke jeg skulle savne det så mye, men det gjør jeg :( Skal bli godt å komme hjem til en stor by igjen ;)

Så bra du har en jordmor du kommer godt overens med, og liker :D Blor jo en kjempe viktig støttespiller utover ;)
Lite som slår den fantastiske lyden av hjerteslagene altså❤

- Flittig bruker av app'en ;)

Trodde ikke jeg skulle savne det så mye, men det gjør jeg :( Skal bli godt å komme hjem til en stor by igjen ;)

Forstår deg kjempegodt. Og så er jo Bergen noe heeelt spesielt også da. ;)

Så bra du har en jordmor du kommer godt overens med, og liker :D Blor jo en kjempe viktig støttespiller utover ;)
Lite som slår den fantastiske lyden av hjerteslagene altså❤

- Flittig bruker av app'en ;)

Ja var veldig godt å føle at det var god kommunikasjon med hun siden jeg ikke har det med fastlegen min, Hun er en stresset dame. så velger å gå mest til jordmor :)
ja var herlig samtidig så rart gikk endelig opp for meg at det vokser et liv inni meg <3

Forstår deg kjempegodt. Og så er jo Bergen noe heeelt spesielt også da. ;)

Ja ingenting kan måle seg med Bergen ;) hehe det dumme er jo at en sørlending ikke er så lett å få fra byen sin :( men halve familien hans bor vest på å så har mer familie som kan støtte oss der en her nede så har han på gli :D

Back
Topp