Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda det var veldig greit med fødsel samtalen, den hadde vi sist jeg var hos henne Er veldig spent på om hun har festet seg. Hun lå med hodet ned for en uke siden når jeg var på ul. Kanskje litt rart, men jeg gruer meg ikke til fødsel i det hele tatt. Sikkert fordi jeg ikke vet hva jeg går tilTror de sjekker om baby har festet seg ja, og så er det vel ok å ha fødselssamtalen da? Eller har dere planlagt den senere? Synes å huske vi hadde den ca en mnd før termin sist tenkte gubben skulle få være med på neste jm samtale når jeg er 36 uker å ellers så er det vel sånn vanlig urin,blodtrykk og sjekk av ødemer stæsj
Joda det var veldig greit med fødsel samtalen, den hadde vi sist jeg var hos henne Er veldig spent på om hun har festet seg. Hun lå med hodet ned for en uke siden når jeg var på ul. Kanskje litt rart, men jeg gruer meg ikke til fødsel i det hele tatt. Sikkert fordi jeg ikke vet hva jeg går til
Venter den lille jenta mi den 2 august
Av og til føler jeg at folk forteller historier kun for å skremme! gikk fort med deg da! Det tenker jeg litt på også, håper det ikke travet døgn... Men det får gå som det går. Gleder meg sånn til hun kommer at jeg klarer snart ikke å vente mer haha ja en treningsøkt kan være veeeeldig vond om den er tungSå bra du ikke gruer deg, det gjorde ikke jeg med første, gruer meg ikke denne gangen heller, bare litt redd for at det skal gå alt for fort gikk unna på seks timer første fødselen å btw, så synes jeg ikke fødselen var så innmari vond som 'alle' skal ha d til ble jo bare litt som en tung treningsøkt egentlig, noe jeg synes er like vondt ;P heheeee
Tar et døgn skulle det stå, ikke travetAv og til føler jeg at folk forteller historier kun for å skremme! gikk fort med deg da! Det tenker jeg litt på også, håper det ikke travet døgn... Men det får gå som det går. Gleder meg sånn til hun kommer at jeg klarer snart ikke å vente mer haha ja en treningsøkt kan være veeeeldig vond om den er tung
Ja ikke sant trening er jo ikke alltid like godt godt etterpå, og i dette tilfellet, en baby og støvlene muskler her & der ;PTar et døgn skulle det stå, ikke travet