Jordmor :)

Så bra alt sto fint til:) hvor langt er du på vei? Jeg har enda ikke fått bekreftlsen jeg:p skal til legen om en uke, da er jeg 31 uker:) så får jeg sende søknaden etterpå:) tror jeg blir litt sen, men satser på at det går bra:)
Jeg har heller ikke fått bekreftelse, men idag fikk jeg sms fra sjefen at hun minte meg om permisjonssøknaden som måtte være levert 9 uker før termin ! Må få opp farten jeg å da! Bare litt over en uke igen til det:)

Nei... trodde det jeg også,med er visst blitt strengere regler. Kan overføre noe,men ikke alt. Da er det like greit å ta alt nå.
Ååå ja....jeg får da overført alt. Men har bare en halv stilling, så da blir det ikke så mange feriedager. Så jeg fikk da overført alt.

Sitter med det nå. Kan jeg spørre arb giver om å overføre alt ? Da blir det 10 uker ferie til sammen etter permisjonen. Hun snakket om det tidligere i hvert fall. Jobber i kommunen. Men leste en plass at tre uker ferie kan tas etter de 6 ukene etter fødsel og overføre to uker. Noen som vet ??

Ååå ja....jeg får da overført alt. Men har bare en halv stilling, så da blir det ikke så mange feriedager. Så jeg fikk da overført alt.

jeg har 80% stilling nå,og hadde 50% sist.
Snakka med sjefen i går om at det er mye skjemaer til nav. Hvis jeg skal ha ferien inni permisjonen blir det et ekstra skjema osv,så kanskje like greit å bare ta ferien etter permisjon.
Men nei det kunne jeg jo ikke,for jeg fikk ikke overført alle 5 ukene.
Mener jeg hadde 5 uker sist også,da jeg hadde 50 prosent stilling. Men da jobbet jeg en del ekstra så det ble vel regnet ut fra totalen,ikke bare den faste stillingen.
Hmm..

Da har jeg fått vært hos jordmor på kontroll, og alt var bare bra :) Hjertet slo som bare det, og pjokken ligger godt med hode nedover :) Og det kjennes godt å :P Fått bekreftelsen, så da er det bare å søke permisjon :) Begynner å gå fort fremover nå :)
Er så koselig med kontrollene:) bra at alt står bra til:) skal også hive meg rundt å søke, men er så usikker på hva jeg ska ha og ferie og alt dette:/ blir nok en tur til nav i neste uke:)

Ja jeg syns det er veldig koselig. Var ikke helt sikker på sjøl hva jeg skulle ta, men skal ned å søke etterpå. Så skal ta 80% Får vært hjemme med bebbisen litt lenger da, og syns det er best :)

jeg har 80% stilling nå,og hadde 50% sist.
Snakka med sjefen i går om at det er mye skjemaer til nav. Hvis jeg skal ha ferien inni permisjonen blir det et ekstra skjema osv,så kanskje like greit å bare ta ferien etter permisjon.
Men nei det kunne jeg jo ikke,for jeg fikk ikke overført alle 5 ukene.
Mener jeg hadde 5 uker sist også,da jeg hadde 50 prosent stilling. Men da jobbet jeg en del ekstra så det ble vel regnet ut fra totalen,ikke bare den faste stillingen.
Hmm..
Jeg har 52% nå. Men jobber natta, og har ikke så mange oppmøter på 6uker, så da ble det bare 9dager med ferie. :)

Jeg har 52% nå. Men jobber natta, og har ikke så mange oppmøter på 6uker, så da ble det bare 9dager med ferie. :)

Ja det var det jeg også trodde,at det ble regna som dager. Men hos oss må vi visst ta ut hele uker,skjønner ikke. Ja,ja samme det,sier ja takk til 5 uker jeg,bare jeg får fyllt ut riktig skjema;)

Ja jeg syns det er veldig koselig. Var ikke helt sikker på sjøl hva jeg skulle ta, men skal ned å søke etterpå. Så skal ta 80% Får vært hjemme med bebbisen litt lenger da, og syns det er best :)
Er det jeg og tenker, men så er det så mange som sier at det lønner seg og ta 100% lønn å heller være hjemme ulønnet de 2mnd som 80% tilsvarer.. Hmm, ikke lett det her:o

Jeg tar 100% lønn, og så blir jeg hjemme uten lønn nesten et halvt år.. NEKTER å begynne å jobbe igjen midt i skoleåret, vil heller gå hjemme til barnet er ett år gammelt og så begynne på jobb til nytt skoleår :) Blir sikkert hardt å få pengene til å strekke til, men for meg er det veldig viktig å få være lenge hjemme.. :)

Er det jeg og tenker, men så er det så mange som sier at det lønner seg og ta 100% lønn å heller være hjemme ulønnet de 2mnd som 80% tilsvarer.. Hmm, ikke lett det her:o

Jo da, det lønner seg visst. Men da må man klare å spare noen penger hver mnd så man har de mnd ulønna.

Da har jeg vært å søkt permisjon...å fytti flate å mye papir stell det var a gitt. Men det er gjort. Søkte 80%, for jeg har dessverre ikke råd til å ta pernisjon uten lønn jeg.

Back
Topp