Jordmor

Lykke<3

Forelsket i forumet
Da venter jeg på å komme inn til jordmor:)

Hun hadde vist dobbelt boket å prøvd å ringe meg, jeg stressa for å komme til tide, så fikk ikke skrud på tlf før jeg hva fremme. Den er klikk å skrur seg putselig av noen ganger. . :p jaja.. Hun hadde vist ringt samboer også, fikk mld av han:p hehe.. skulle heler komme halv 11:)

Andre som har vært hos jm? :)
hva spurte dere om?
Hva hun greie?

Har ikke vært der, skal dit 4 April! Skriv gjerne hva hun snakket om osv, da jeg er spent selv på hva jeg kan forvente :p

Eneste jeg spurte om var hvor ille dette med fisk og alt man ikke skal spise var.. ellers pratet vi om hvordan svangerskapet var sist og hvordan dette har hvert så langt.

veldig fornøyd med min jordmor

Heia, bekalger for sendt svar, har ikke orket å være så mye inne på dataen...

Det hva greit nok, hun hva veldig stille og sjenert.. Trodde hun skulle gi meg masse informasjon og spør meg og ting å sånt.. :S følte ikke jeg fikk noe ut av det men.. får se hvordan det går neste gang når jeg skal i mai.

Fortell hvordan det gikk med dere hos Jordmor :)

Skal ikke til jordmor før i uke 24 som er i mai

har vært på 5 kontroller hos jordmor allerede, har snart skrevet ut et helt helsekort:)
har en veldig grei jordmor, hun tar ting på alvor å tar seg tid til å lytte/spørre:)
har i grunnen ikke stillt så mange spørsmål,det meste av info sitter fra sist:) første gang er det vel litt basic info om helsetilbudet for gravide i din kommune, personopplysninger og ting du selv måtte ønske å ta opp.

skal til jm imorgen faktisk... gledings :) går til henne hver 4 uke da ;)

Jeg var forrige uke. trodde jeg skulle få masse info, men hun spurte bare hvordan jeg opplevde svangerskapet så langt. Jeg sa jeg hadde vært veldig dårlig i begynnelsen, men hun spurte ikke noe mer om det, bare om jeg fikk i meg nok mat nå. Det var satt av en time, men jeg klarte ikke å komme på noen spørsmål når hun ikke kom med noe av seg selv, så det tok ikke så lang tid. Eneste hun sa da jeg spurte var at mathysteriet har tatt helt av og at jeg ikek skulle tenke så mye på alle de "ulovlige" matvarene, det viktige var å ta folat og ikke drikke alkohol.

Back
Topp