Jordmor:)

mammatilM&L

Elsker forumet
Dere som bor på en litt større plass enn ute på landet. Går dere til samme jm hver gang? Å har dere samme jm nå som tidligere sv.skap? Jeg har samme jm som sist å går bare til henne så lenge hun ikke har ferie da.. Hun er verdens beste :D

Bor ikke i Oslo lengre som sist. Men skal bruke samme jordmor som forrige svangerskap i Oslo. Privat hun da. Verdens herligste mennske som jeg har god kjemi med:)

Gikk ikke til jordmor forrige gang

Jeg bor i by, har ikke bestilt jordmor ennå.. Men gikk til samme jordmor hele veien sist, bortsett fra en gang da hun ikke jobba da de ville ha en oppfølging av bt og urin, så da ble det ei anna ei..

Er visst bare 2 som jobber i kommunen, så sjansen er stor for at jeg får samme som sist.. Og jeg er for feig til å be om hun andre når jeg skal bestille time:-/

I og med at jeg har flyttet, har jeg ikke samme jordmor som sist svangerskap. Det er helt greit for meg ;)
Denne gangen har jeg hun jordmora som svarer på spørsmål i bladet "BAM". Hun er bare kjempe fantastisk, jeg er utrolig heldig som har henne :)

Flyttet mellom første og andremann så da hadde jeg ikke samme, hun jeg hadde med andremann var vikar da,men har heldigvis overtatt stillingen nå så får samme denne gangen :) Jeg hadde en time hos den andre JM sist svangerskap og vi hadde ikke noen god kjemi så er veldig glad det ikke er henne jeg skal gå til.

Jeg begyte å tenke på dette en kveld, derfor jeg spør. Er ikke sikkert en selfølge over hele Norge å ha samme jm. Vi har bare to jordmødre i kommunen;)

bor halveis på landet ;P hadde samme dama hele veien sist, blir gjerne sånn når man begynner til en, så avtaler man bare direkte for hver avtale er det ikke sånn da?

de e vel 7/8 jordmødre på den lokale fødestua her,men har hatt forsjellige i dissa 3 svangerskapene,men hun eg har fått no føle eg e den beste eg har hatt .-)

Back
Topp