jordmor?

vi fikk jordmor vedldig tidlig fordi vi trengte litt råd, da dette var en svært overraskende graviditet og vi ikke viste hvordan vi skulle løse det og trengte en tredjepart og snakke med. jordmoren her her helt herlig! had henne k siste svangerskap også!

Ja da har jeg også fått meg jordmor å gå til :)
Må si det er veldig forskjell på å bare gå til lege og nå ha vært hos jordmor.
Fra nå av kommer jeg til å gå til jordmor og heller bruke legen til det jeg vanligvis bruker han til ellers.
Eller om det er noe akutt, der vet jeg at jeg kommer til omtrent på timen om det er noe :)

Eg ringte jordmor i dag.. ho sleit med å finne meg i folkeregisteret, de hadde visst nytt system som ble tatt i bruk i dag.. og så fikk ho tlf nr adresse og navn og alt det der, og eg sku bli satt opp på time 25 januar.. men det braut i samtalen.. burde eg ringe opp å få det bekreftet i morgen??

Da fikk jeg endelig knødd meg til å ringe jordmor. Trodde jo jeg ikke skulle få time før uke tjue-ett-eller-annet, men neida, her ville de ha meg inn i uke 16-17. De har visst endret litt på dette siden sist, så nå er det bare litt over 3 uker til første kontroll hos jordmor! Håper jeg kan få alle kontrollene mine der, liker ikke å gå til legen så lenge jeg ikke er syk.

Det føles i hvert fall mer virkelig dette her nå, timeplanen begynner å fylles opp med ultralyder, jordmortime og diverse.
Jeg skal faktisk ha barn igjen!!! :) :) :)

Back
Topp