Jordmor

vitality

Betatt av forumet
Noen flere her som har ringt jordmor? Jeg gjorde det idag og skulle få time til slik fellesopplegg med andre gravide som skal ha i April :) Er litt spent, har litt inntrykk av at det er endel eldre damer med litt fordommer mot de unge :) Men nå har jo jeg ei på snart 2,5 fra før så føler meg ikke akkurat helt blåst når det kommer til barn da:)

Går sikkert bra, blir spennende!

Det høres jo litt gøy ut! Kjekt å bli kjent med andre som har termin samtidig da! :-) Tror ikke de har noe sånt der jeg bor. Men hva mener du med eldre damer...? Oss som er 30 +...? Hehe

Leste innlegget en gang til og tror at du mente jordmødrene som hadde fellesopplegget, og ikke de gravide...? Hihi :-) Føler meg ikke sååå gammel!

Høres uansett veldig kjekt ut! Jeg skal bare gå til kontroll hos fastlege, men hadde det vært noe sånt der jeg bor så hadde jeg jammen meldt meg på! :-) 

Sillebedille skrev:
Leste innlegget en gang til og tror at du mente jordmødrene som hadde fellesopplegget, og ikke de gravide...? Hihi :-) Føler meg ikke sååå gammel!

Høres uansett veldig kjekt ut! Jeg skal bare gå til kontroll hos fastlege, men hadde det vært noe sånt der jeg bor så hadde jeg jammen meldt meg på! :-) 

Ja, er jordmødrene som arrangerer så skal alle vi i april møtes samlet :) Blir nok hyggelig! Hehe, 30 er ikke så ille, tenkte mere på de over 35, som kanskje nærmer seg 40... Hihi. Men det går nok så bra så :D

Hørdes veldig koselig ut synes jeg. Har ikke tatt kontakt med jordmor enda... men får vel kanskje snart gjøre det :D

~Peppermynte~ skrev:
Hørdes veldig koselig ut synes jeg. Har ikke tatt kontakt med jordmor enda... men får vel kanskje snart gjøre det :D

samme her

Back
Topp