Jordmor

schnuppa

Forumet er livet
Må man selv bestille time hos jordmor? Når er dette vanlig? Har glemt ut det meste da det er en stund siden sist jeg gikk gravid. [;)] Takker for alle svar...

Tror du må bestille time selv [:D] Går ikke til jordmor selv

Går du ikke til jordmor? Noen spesiell grunn?

Går til fastlegen og har godt på sykehuset. Så skulle jeg godt til henne og hadde det blitt så masse [;)]
Fikk i uke 28 sist derfor motte jeg følles opp på sykehuset.

Ok.. :)

Er det noen som vet dette helt sikkert med jordmor? Når skal jeg eventulet bestille time?
Sist tror jeg at jeg fikk time, tror ikke jeg bestillte dette selv. Men husker dessverre ikke helt. Kan noen hjelpe???

jeg går annen vær gang hos jordmor og fastlege!det er veldig greit!Hør med legen din jeg har vært hos jordmor lenge nå siden jeg var 2 mån på vei men du kan nok bare høre med din lege!

håper svaret hjelper deg litt på veien!lykke til!

Jeg gikk til lege de to første gangene, men kunne visst like gjerne gått til jordmor.

Måtte selv ta kontakt med helsestasjonen og få time hos jordmor.

legen min som bestillte time for meg til jormor,men de to sammerbeider da. har kontor forsiden av hverandre.

Jeg var på første kontroll hos legen i går og da sa han at jeg skulle bestille time hos jordmor til neste kontroll og så skal jeg tilbake til han igjen. Jeg ringte til jordmora i går og skal dit 10. januar. Håper jeg får høre hjertelyden da- det hadde vært en perfekt bursdaggave på forskudd [:D]

Legen min sa jeg skulle bestille time selv hos jordmor, så jeg hadde en time der i 12 uke. Hvis legen ikke har sagt noe, regner jeg med at du sikkert må bestille selv. Jeg trives mye bedre hos jordmora så jeg kommer til å ta alle kontrollene der, så lenge jeg ikke trenger legen til sykemelding eller noe lignende...[:)]

Jeg bestilte time til jordmor på helsestasjonen selv[;)]

Når Jeg var på førstegangs kontroll var Jeg ca 3 måneder på vei.
Legen sah at vi etter hvert kunne bestille time hos jordmors, Men at det enda var litt tidlig for det..... [:D]

jeg går alltid til jordmor,var til legen første gang.Han ordnet det slik at jeg fikk gå til jordmor[:)]er kjempefornøyd med dette[:D]

Jeg var hos legen på kontroll i går og hun sa jeg måtte ta kontakt med jordmor og gå på kontroller hos henne heretter, men vet at jordmoren selv skal ut i morspermisjon i mars, så da rekker jeg vel bare en time hos henne[&:]

Back
Topp