jordmor

Mariemor1

Elsker forumet
må vente helt til høsten med å få time hos jordmor.... æsj... det var noe dritt[:'(][:'(][:'(] de skulle ringe tilbake senere ang. time

Det må jeg også[:'(][:'(]
De tok ikke inn andregangsfødene før i uke 20!!!
Hadde gleda meg til en jordmor time i sommer jeg..[:)]
Er koseligere å gå der enn til legen..[:-]

utrolig kjedelig ja.. jeg er førstegangs og mistet sist gang.. så håpet de ville ta litt hensyn til det slik at jeg fikk hørt hjertelyden.. men neida... får bestille meg doppler da[:'(]

det skulle vært flere jordmødre i kommunene..[:@]

august - september[:'(]

Jeg er og førstegangs med 2 aborter bak meg.. Fikk første time hos jordmor 8. september!! [:o]

Har en følelse at alt går bra denne gangen, så syns det er greit - selv om det er kjempelenge til[&:]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Jeg er og førstegangs med 2 aborter bak meg.. Fikk første time hos jordmor 8. september!! [:o]

Har en følelse at alt går bra denne gangen, så syns det er greit - selv om det er kjempelenge til[&:]

bra du har en god følelse denne gangen da.. det har jeg også[:D] blir det for lenge kan jeg alltids bestille en privat ultralyd til i uke 12... er egentlig mest samboern min som er veldig nøye på å få sjekket opp ting.. han tør ikke å håpe noe særlig enda...

ORIGINAL: Mariemor1

ORIGINAL: SkattIMagenMin

bra du har en god følelse denne gangen da.. det har jeg også[:D] blir det for lenge kan jeg alltids bestille en privat ultralyd til i uke 12... er egentlig mest samboern min som er veldig nøye på å få sjekket opp ting.. han tør ikke å håpe noe særlig enda...

Godt du har god følelse også[:)]

Har bestilt ny UL i uke 12 vi også, gleder meg til å se skatten da - ser mer ut som en "ordentlig" baby[:)][:)]

ja.. klarer nok ikke å dy oss med det vi heller[;)] hehe..  vi har jo verdens fineste nurk i magene våre![:D]

Oi jeg har vært heldig jeg da! Var på helsestasjonen igår og fikk time hos jordmor i morgen! Siste timen før ferien [:D] Men uff jeg føler med dere som må vente så lenge, jeg klarer ikke vente på å få høre hjerte!

Jeg er førstegangs og har første time til jordmor 3 august. Synes det er lenge til. Men de sa jeg bare kunne ringe om det er noe. I tilegg kan man jo ringe sykehuset man skal føde på om man er bekymret [:)]

Jeg fikk ikke time før 12.august, da er jeg 17-18 uker [:D] men skal på en ultralyd før den tid, så det går bra [:)] men kjedelig med lang ventetid likevel [:)]

Har ikke ringt å hørt engang. Flytter om 1.5mnd, så må vel bytte lege også[:(]. Eller kanskje jeg kan beholde legen min og heller kanskje ha en jordmor? Er 2timer med bil de jeg skal flytte. Hmmm.... Valgets kvaler!

Back
Topp