Jordmor

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Er det flere som skal til jordmor? Jeg skal dit på tirsdag [:)] Syntes det er greit med Jordmor og lege.. Hadde det til 1 mann også.

Jeg skal til jordmor fredag 11 juni... Lenge til enda, men hun hadde ikke så mange ledige timer:S

ok, men da har du noe og se fram til i hvertfall [:D]

Forrige gang jeg trengte jordmor, fikk jeg ikke time før jeg var 14 uker, var ikke vanlig sa hun. Så spent på når jeg skal nå [:D]

Jeg er så forvirret jenter. Skjønner ikke hvorfor jeg må vente så lenge for å komme til legen og er det vanlig at vi skal til jordmor så tidlig? Jeg har tydeligvis glemt ut alt:) Jeg også vil til jordmor så tidlig:) Sist gang gikk jeg bare til jordmor og det var kjempe koselig:)

Er lit tilfeldig at jeg fikk det så tidelig.. Jeg var på helsestasjonen med lille gutt i dag og da spurte Helsesøsteren om jeg vile ha time til det og da takket jeg ja [:D]Jeg er nok heldig som fikk det så fort...

Jeg skal til legen i morgen. Men det er egentlig for å få allergimedisin. (visste ikke at jeg var gravid da jeg bestillte timen) Skal høre om jeg får en svangerskapskontroll med det samme [:)]
Jeg skal ringe jordmor i morgen, håper jeg kommer inn fort [:)] er ikke så langt på vei enda da (4+3)

sist jeg var gravid, fikk jeg noe som het polaramin. Så satser på at jeg får det denne gang også. Citrizin har jeg nå, men har ikke turt å tatt de, uten samtykke fra legen. Er fryktelig allergisk, mot det meste! Så gleder meg til å få medisinen jeg trenger, i morgen [:)]

Bra medisinen hjalp deg [:D]

Jeg skal til jordmor 31.mai[:D]
Synes det var mye koseligere og gå til jordmor enn lege under forrige svangerskap også[:)]

ORIGINAL: ladygaga

Jeg skal til jordmor 31.mai[:D]
Synes det var mye koseligere og gå til jordmor enn lege under forrige svangerskap også[:)]

Ja [:D] Legen min er så tør fra før av [8D] så jordmor var jeg nødt til og ha uannset .. hehe

Back
Topp