Jordmor

care

Andre møte med forumet
Hei
Ny med dette. Tror jeg skal kontakte lege i morgen. Men hvordan går jeg frem for å komme i kontakt med jordmor. Tar jeg selv kontakt eller blir jeg henvist av lege dit?

du blir antagelighvis henvist til jordmor av lege[:)]
jeg har bare vært en gang til lege,resten til jordmor.

Hei. Jeg ringte bare helsestasjonen og spurte jeg. Og da fikk jeg time hos en jordmor. Sånn første samtale. De var veldig hjelpsomme, og jeg er kjempefornøyd med henne jeg fikk!

Sambo ringte her, så fikk vi komme på samtale. Det var en veldig hyggelig opplevelse, kjempehjelpsom.. og hun hadde god tid. Var der i over 1 time og bare prata om ALT du\ pappaen måtte lure på [:D]

Ok, ser at det er litt forskjellig praksis. Tror jeg avventer litt jeg har vært hos lege.

Jeg var hos legen først, og da ordnet han kontakten mellom meg og jordmora.. Så jeg slapp å gjøre noe selv iallefall! Men det er nok forskjellig fra sted til sted. Jeg går annenhver gang til jordmor/lege, så det er det som er vanlig her jeg kommer fra..
Men har sett mange andre her inne som nesten bare går til jordmor..

Hør med legen du [:)]

Jeg ringte selv og bestilte time[:)]

Jeg var først hos lege, der fikk jeg nummeret til jordmora og kontakta de selv og fikk time:)

PS: første timen hos legen er også underlivsjekk...det hadde ihverfall jeg og ble ganske overrasket:)

jeg har bare vært hos legen.
aldri blitt spurt eller noen ting ang jordmor.
får se om jeg ikke finner jordmor selv snart.
liker ikke legen min noe særlig.
han er så....ja....ekkel....har aldri gjort noe galt eller noe,men...liker han bare ikke....

Back
Topp