Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor lang tid gikk det fra dere kontaktet den kommunale jordmor tjenesten til dere fikk time..?? Regner med dette er individuelt fra sted til sted, men dere som bor i noenlunde store byer/storbyer..?? F.eks. Stavanger
Avtalte time over telefonen og siden det var rett etter fellesferien så hadde hun ikke noe ledig før om 4 uker, vanligvis har de tydeligvis litt bedre kapasitet.
Forrige svangerskap var det vanligvis ikke noe ledig før 4 uker fram i tid (eller mer).
Har dere venta så lenge med å gå til jordmor? Jeg ringte når jeg fant ut at jeg var gravid og fikk time uka etter hadde tusen spørsmål og alt var litt overveldene da og har gått dit fast hver 4 uke ca siden det
Ok..tusen takk for svar som forventet er det varierende praksis.. jeg trodde gjerne jeg fikk time pr.tlf,men den gang ei..Hun jeg snakket med skulle sende infoen min til jm på helsest.og så ville jeg få time i posten!Så da får jeg bare vente spent....
Har bare gått til lege til nå,28+6,pga.risikosvangerskap.Men hadde jeg hatt anledning hadde jeg utvilsomt gått til jordmor før..sist sv.skap fikk jeg mye mer ut av å gå til jm enn lege,så jeg håper jeg får time raskt nå så jeg rekker noen samtaler med jordmor før babyen kommer
Jeg ringte helsestasjonen da jeg var i uke 10 eller noe sånn, og fikk time i uke 24. Da terminen min ble endret, ringte jeg helsestasjon på nytt og fikk endret jordmortimen. Har hatt min første time i dag!