Jordmor-time og legetime!

Lizz83

Gift med forumet
I dag har jeg vært hos jordmor for første gang dette svangerskapet og vi snakket mye om den forrige fødselen min og hun sa at det var et under at jeg faktisk klarte å presse ungen ut fordi fødselsforløpet gikk veldig sakte. Og så sa hun at det var for tidelig enda å snakke om eventuelt ks for neste fødsel. Skal tilbake til henne i midten av august. Hun var kjempekoselig!! :-)

Ellers følte jeg meg bare mer og mer elendig etter hvert som jeg satt der (har slitt med bihulebetennelse nå i 2 uker) og hun sa at jeg burde få meg legetime og penicillin-kur. Så da ringte jeg legekontoret og fikk time 5 min etter at jeg ringte. Så da måtte vi bare hive oss i bilen å dra opp :-p Fikk penicillin-kur da, så nå skal jeg dope meg på saltvann, paracet og penicillin :-p og ligge i sofaen å synes synd på meg selv så klart!

Så godt du fikk snakket ut om den forrige fødsel og får hjelp til å vurdere hva som er best til den neste.

Bihulebetennelse høres ikke noe godt ut. Godt du fikk antibiotika så du kan bli frisk.
God bedring!

Takk! Ja, regner med at antibiotikaen tar den ganske fort :-) Håper i alle fall det!

Go bedring!

Back
Topp