Jordmor time idag -FYSJ!

tulla29

Forelsket i forumet
Kommer fra time hos JM nå, og jeg ble så skuffa etterpå at jeg begynte å grine!! [:(]
Var inne hos henne i 10-15 min, alt ble stressa igjennom, rakk ikke tenke på det jeg skulle spørre henne om!
Har jo slitt med litt småblødninger, men det var vanlig, ferdig med den praten..
Nevnte at jeg slet litt med bekkenet, da måtte jeg kontakte den og den fysioen, ferdig med det..
"Det heftet her må du lese" - finito
Livmora har vokst seg stor og fin, nesten større enn det som er normalt til nå.. Ferdig med den samtalen

osvosv..

Hun var rett og slett ikke hyggelig, og jeg har absolutt IKKE lyst til å dra tilbake til henne senere..!
Var en annen gang innom hun andre som er der for en sjekk, og da var jeg jo sååå fornøyd etterpå, hun var superhyggelig og forståelsesfull!

Trodde at når man var hos JM så tok de seg litt bedre tid enn en stresset lege gjør jeg, sånn at man får snakket om ting! Men jeg rakk jo ikke å tenke på det jeg kanskje ville snakke om en gang!

Andre som har vært hos JM nå rundt uke 22?

Jeg mener jeg er 22 uker idag, hun mente jeg var 22+2. Jeg har termin 4. august, så jeg får ikke helt 22+2 til å stemme jeg da..Mulig det er jeg som ikke kan regne..

Jeg har vært en gang hos jordmor og ikke noe mer... forbanna kvinnfolk[:@] holder meg til legen jeg... lang ventetid osv osv, men han går det ann å snakke med om ikke annet, og det er gull[:D] Du kan jo evt høre om å bytte til ei annen jordmor da?

ORIGINAL: pops25

Jeg har vært en gang hos jordmor og ikke noe mer... forbanna kvinnfolk[:@] holder meg til legen jeg... lang ventetid osv osv, men han går det ann å snakke med om ikke annet, og det er gull[:D] Du kan jo evt høre om å bytte til ei annen jordmor da?

Jepp, jeg skal spørre om å få hun andre som jeg har vært hos en gang! Takler ikke hun her ivaffal!!

Uff, så synd at du opplevde det sånn. Hadde det likedan på min hovedul. Jordmor var superstressa og ble bare irritert når jeg spurte om ting. Du kan spørre om du kan bytte til hun andre jordmor som du likte godt. Det skal jo kunne gå an å bytte, når hun her ikke var noe greit. Lykke til i hvertfall [;)]

jeg har ikke vært hos JM enda, men håper hun er snill og flink [:)] var hos JM med forjemann og var veldig fornøyd, hun var suuuper flink, men nå har vi flytta så det blir spennende.... som mange andre skriver her, kan du jo spøre om å få hun andre[:)] lykke til [:)]

ORIGINAL: tulla29
Jeg mener jeg er 22 uker idag, hun mente jeg var 22+2. Jeg har termin 4. august, så jeg får ikke helt 22+2 til å stemme jeg da..Mulig det er jeg som ikke kan regne..

Jeg skal til JM etter påska ei gang igjen... men er heldigvis superfornøyd me ho. synd du ikke fant tonen med din...
Håper du får bytta til ei som er litt hyggeligere!!!
Og apropo det med ukene... det står 22 uker + 2 dager i tickeren din[:)]

huff så synd at du fikk en så dårlig opplevelse hos JM[:'(]

Håper du får hun andre neste gang du skal dit!!

ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei

ORIGINAL: tulla29

Jeg skal til JM etter påska ei gang igjen... men er heldigvis superfornøyd me ho. synd du ikke fant tonen med din...
Håper du får bytta til ei som er litt hyggeligere!!!
Og apropo det med ukene... det står 22 uker + 2 dager i tickeren din[:)]

Ja, det står det, men min egen termin var 2.august, også har jeg ikke endra[;)]

ORIGINAL: koseflua

du er 22 uker i dag.. termin samme dag som meg=)

[:D] Var jo det jeg trodde å.. men hun var veldig sikker på at det var 22+2.. Stoler på oss jeg! [:D]
Fikk jo forresten vite på UL at jeg var 18 uker den dagen, og det var på en mandag[8D]

JM min også ligger alltid 2 dager forann meg når vi skal finne ut hvor langt jeg er på vei.
Er vel litt rart ? Vi regner det vel ut på samme måte ?

De bruker kanskje 40 uker da, mens vi bruker 40+2..[:)]

Jeg trodde også at jordmor hadde bedre tid enn legen.
Skal til jordmor for første gang neste uke, og hun sa hun hadde satt av en hel time til første svangerskapskontroll hos henne. Håper hun er litt hyggeligere enn din...

ORIGINAL: Karneol

Skal til jordmor for første gang neste uke, og hun sa hun hadde satt av en hel time til første svangerskapskontroll hos henne. Håper hun er litt hyggeligere enn din...

Eg va og ein heile time hos jordmor første gangen, og hu va kjempesnill [:)]

Lykke til me å bytte åsånn [;)]

Så utrolig irriterende å ha en sånn jm[:@]
Kan du ikke ringe inn og få byttet jm da?
Det er jo derfor man har jm, for å få svar på ting man lurer på, og prate om ting og tang... Legen har jo ikke satt av tid til det...
Håper det ordner seg for deg, slik at du kan få en mye bedre jm oppfølging videre!!

ORIGINAL: Karneol

En hel time ja! Jeg å trodde jo det kom til å gå en stund siden jeg ikke hadde vært der før.. Trodde lissom man skulle bli litt kjent med hverandre å sånn da, så jeg la på godt på parkeringsautomaten.. ! :p

Ja, jeg skal ringe over påske, de er 2 stk der, og hun andre var kjempehyggelig da jeg var innom henne en gang tidligere her [:)] Bare så innmari skuffa idag, jeg hadde jo gledet meg litt, og regna med at JM kom til å snakke om litt forskjellige ting som ikke jeg tenker på en gang..
Lykke til til dere andre! Heldigvis få av oss som blir skuffa, de fleste er jo kjempefornøyde![:)]

ORIGINAL: pops25

uff da... hmm vi kan da virkelig ikke gå til samme jordmor?? jeg går i holmestrand.. jaja uansett, alle kommer jo ikke overrens så sånn er det jo bare.. så kan jo være hu samme.. hehe..

Back
Topp