Jordmor time i morgen!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Er så fjollete- men jeg gleder meg sånn til jordmor timen i morgen. Keg har verden beste jordmor!!

jeg gjør også det til hver jordmor-time, ho er herlig, og syns det er kos å skravle litt, høre fosterlyden, og ho gir så mye av seg selv.
Jeg skal ikke til ho før i slutten av mars da.

Så bra at du er fornøyd med jordmoren din, viktig å ha en å prate med som man har god kjemi med. Lykke til i morgen :)

Jeg har ikke vært hos jordmor ennå, tror jeg skal bestille en time snart. Jeg har drøyd litt fordi jeg har lest at risikosvangerskap skal følges opp av lege, men med så mye oppfølging jeg kommer til å få på Rikshospitalet, lokalsykehuset og av fastlege, så må jeg vel kunne ha et par vanlige kontroller hos jordmor også? Føler det ville vært lettere å prate med jordmor, mens legene fokuserer veldig på det medisinske.

Elewyn- jeg er helt enig. Jeg er hos legen hver mnd med helsa og har dv kontrollene hos jordmor fremover. Hun har bedre tid til meg, mer erfaring og med tips pg råd å komme med;)

Gleder meg jeg også,men har ikke time før 4.3. Det blir min første jm-time. :-)

Så bra at du gleder deg! Det er jo sånn det skal være! :-)
Jeg går hos både lege og jordmor. Noen ganger lurer jeg på å bare gå hos en av de, for de har litt ulike syn på ting. Lege er opptatt av målene og det medisinske, mens jordmor prøver mer å berolige.
Men der legen vil sykmelde meg pga. jobb og diverse bekymringer, synes jordmor jeg likevel burde jobbe.
Slitsomt å forsvare at man føler det best med sykmelding, når hun er så god på alle andre områder.

Håper du får en fin time imorgen, men det tror jeg nok ganske sikkert at du får! :-)
Lykke til iallfall! :-)

Gleder meg skikkelig til å fortelle at vi venter ei tulle. Jeg har har ikke vært hos henne siden min mann og jeg søkte råd hos henne da vi plutselig stod med pos test og ikke viste hvordan vi skulle løse situasjonen vi hadde kommet opp i;)

Kos deg skikkelig hos jm i dag da :)
Så bra at du har funnet tonen slik med henne, det er viktig synes jeg, for det er jo veldig personlige ting en snakker om ;)

Back
Topp