Jordmor time i går

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Var hos jordmor i går på kontroll (uke 35+5).

Alt helt super med lillebror, han hadde til og med festet seg :)

Eg hadde lagt på meg 800 g siden forrige kontroll i uke 34+0 ;) Og er jo super glad for det.
Snakket en del om bekymringer ift fødsel, mem hu var ikkje den beste på å roe ned, sa bare at alt låg til rette for at eg skulle få en bedre fødsel nå ...
Hun anbefalte modningsakupunktur, så fikk nummeret til ei dame som visst nok skal være veldig flink - så får kontakte hun i dag :)

Tok også opp dette med bringebærblad kapsler, hun anbefalte de også, men ikke før fra uke 37 .. De på kostbutikken sa uke 34, men det er vell forskjellg praksis rundt om. Grunnen til at hun ikke anbefalte de før i uke 37, var fordi de at de kunne lage tidlige og unødvendige vondter ift kynnere og modning.
Men sa eg Kunne nå bare fortsette på de siden eg var begynat, men måtte ta lave doser frem til uke 37.

Symfysemålet mitt sOm har ligget under streken, Hadde nå plutselig hoppet et stykke over, så det er tydelig at magen vokser - noe eg kjenner godt både på klær og form :P

Nå er alle de gamle og nye klærne til lillebror vasket og tørketsånår strykinga for tur :)

HA EN SUPER DAG ALLE SAMMEN :dance011

Så godt at alt er bra med babyen i magen :)

Hvis du ikke er beroliget angående fødsel, så kanskje det kan være lurt å snakke med noen andre. Ikke noe særlig å bekymre seg..

Ha en super dag du også ;)

Så bra :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Godt at babyen i magen har det bra :)

Back
Topp