Jordmor time i går:)+ magebilde:)

mammantilPIA

Forelsket i forumet
Hun har UL aperat, et gammelt et da men vi fikk sett to sprellene babyser inni der:) Den ene ligger litt bak den andre og jeg kjenner den ikke så godt ennå. Men den som ligger forran kjenner jeg kravle hver dag, helt fantastisk!! Livmora har kommet helt opp til navlen og jeg ser ut som jeg gjorde når jeg var halvveis sist hehe Nå skal jeg nyte julen og godmat fram til oridær ul 10.1. Så 11.1 reiser vi til varmere strøk et par uker, siste sjans med snuppa på 3 før det kommer to til så vi må få til det!:) bilde.jpg
Formen begynner å bli litt bedre, jeg kan fremdeles kaste opp litt men ikke like ofte heldigvis! Hvordan er formen deres jenter? Begynner energien å komme tilbake?

Så bra at alt står bra til. :) En fantastisk følelse.
Formen her er ganske bra, fikk ny sykemeld på 2 uker i går, pga blør litt enda. Bekkenet skranter big time nå, så må få kommet meg til fysio, ellers er kvalmen borte og jeg føler meg bedre i hode og kropp. :D

så bra :) fantastisk å se de sprelle, min som lå nederst sprellet og hele tiden enn den som lå oppforbi, tydelig der hvem som er sjefen i hulen hehe..
jeg skal til jordmor 8januar, gleder meg.
formen min er overraskende bra, merker ikke så mye..annet enn hodepinen... og magen tja...ser jeg har lagt på meg men er ikke noe typisk gravid mage hehe...

Så hærlig, tenk at både du og "ønsker så inderlig en liten spire", skal få to nydlie babya, det er jo helt fantastisk :)
At kroppen er laget sånn at det faktisk går an å ha to perfekte mini menneska i magen samtidig, blir helt fasinert av sånt :)
Formen min har vært veldig bra denne gangen, men plages litt med ryggen/bekkenet, men det gjøøør ingenting :D
Ellers så flyger hormonene for tiden, noen som ikke er like arti, blir fortar lei meg og begynner å gråte for ingenting, og missforstår veldig fort (når det gjelder kjæresten, stakkar). Føler at jeg sier unnskyld hele tiden pga humøret.. Isj.. Meeeen, det kan jo ikke bli noen verre, så må tru det snur snart, for alle sin del :)

Back
Topp