Jordmor time i dag

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Å jeg kjenner jeg gleder meg, kjent litt lite liv enn vanlig siden i går og er en smule bekymret. Våknet med vondt i magen å kjempe kvalm i dag, håper det gir seg utover dagen.
Skal bli godt å få en sjekk kjenner jeg :)

Håper dere andre får en fin dag :)

Å jeg kjenner jeg gleder meg, kjent litt lite liv enn vanlig siden i går og er en smule bekymret. Våknet med vondt i magen å kjempe kvalm i dag, håper det gir seg utover dagen.
Skal bli godt å få en sjekk kjenner jeg :)

Håper dere andre får en fin dag :)
Lykke til hos jordmor- alltid godt med en sjekk når man har bekymringer;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Lykke til, jeg har å time hos jordmora litt senere idag. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Lykke til:)

termin 21.07.2013

Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Lykke til hos jordmor, det var jo bra du hadde time akkurat i dag. Det er ikke godt å gå rundt og være bekymret.

Da har jeg vært hos jm. Hun undersøkte meg lenge og brukte god tid på meg å det var veldig kjekt. Hun var ikke helt fornøyd med responsen til snuppa når hun bevegde på henne inni magen så hun vurderte å sende meg til kk men etter en god stund kom snuppa i magen med litt respons så jm sa at jeg skulle føle det an i løpet av dagen, hvis jeg syns det var for lite liv så skulle jeg ringe. :) hjertelyden var helt fin iallefall. :)

Ellers så var hodet nesten festet nå for hun klarte så vidt å rikke på det :) blodprosenten var gått opp igjen fra sist kontroll å det var jo supert. :) urin og bt var helt fint også. :) ut i fra sf målene så tippet jm at hun kom til å ligge på rundt 4000g når hun ble født men det var jo veldig med forbehold da :)

Legger ved sf målene mine jeg, ;)
ImageUploadedByBV Forum1371631168.104665.jpg

Termin 16 Juli

Så godt alt sto bra til da!men husk å ring heller en gang for mye om du syns hun blir veldig rolig :)

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Back
Topp