Jordmor time i dag- håper det er den siste!!!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Skal til jordmor i ettermiddag, og håper så inderlig at dette blir min siste time hos henne.... Håper jeg tør å spørre om modnings akupunktur, for jeg har lest på kommunens hjemme side at hun setter det.

Oj, kom på at jeg har glemt urinprøve i morges. Det skal være morgen urin ikke ant?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Er vel morgenurinen som er best, men har bare tisset rett før timen, ingen problem:)
Lykke til!:)

Skal til jordmor i ettermiddag, og håper så inderlig at dette blir min siste time hos henne.... Håper jeg tør å spørre om modnings akupunktur, for jeg har lest på kommunens hjemme side at hun setter det.

Oj, kom på at jeg har glemt urinprøve i morges. Det skal være morgen urin ikke ant?

Jeg skal også til jm i dag :)
Det er ikke farlig om det ikke er morgen urinprøve ;)
Tenkte jeg skulle høre om modningsakupunktur jeg også.
Føler modningen her har dabbet av :(
Lykke til :)

♥ Termin 10 juli ♥

Lykke til på timen idag! :)
Du har jo snart termin også, så kan jo hende at dette blir siste timen din ja! :rolleyes:

Lykke til!

Lurer på hva hun sier om akupunktur. Jeg spurte min jordmor om dette da jeg var der i uke 37, og hun sa at det skulle vi i så fall ha startet med tidligere.. Synes det er litt rart at hun da ikke har sagt noe om det tidligere...

Termin 6. juli

Tusen takk for hilsener jenter;)

Jeg var også hos jordmor i dag, fikk akupunktur og ble strippet. Merker ikke noe likevel :rolleyes:

Håper du er heldigere :)

Sendt fra mobilen min ♥

Glemte å spørre om modningsakupunktur!!!!! Går det an???? Hjelp! Gir opp meg selv. Men hun mente at det at ting har roet seg betydelig kunne godt være tegn på at jeg lader opp... Men som hun sier baby har du innen 10 dager uansett;)

Jeg var også hos jordmor i dag, fikk akupunktur og ble strippet. Merker ikke noe likevel :rolleyes:

Håper du er heldigere :)

Sendt fra mobilen min ♥
Hører folk piper over at det er så fryktelig vondt å bli strippet. Hva synes du? Jordmor skal gjøre det på meg til mandag om ingenting har skjedd til da, men med alle de andre smertene jeg har nå og tanken på riene som skal komme, kan jeg ikke forestille meg at dette skal være noe værre?

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Lurer på hva hun sier om akupunktur. Jeg spurte min jordmor om dette da jeg var der i uke 37, og hun sa at det skulle vi i så fall ha startet med tidligere.. Synes det er litt rart at hun da ikke har sagt noe om det tidligere...

Termin 6. juli

Det er jo jækla rart at hun mente det.. Jordmor her vil ikke starte med det før jeg er i uke 37.. Så lenge ungen fortsatt er inni deg så kan det jo aldri være for sent :)

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Det er jo jækla rart at hun mente det.. Jordmor her vil ikke starte med det før jeg er i uke 37.. Så lenge ungen fortsatt er inni deg så kan det jo aldri være for sent :)

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen
Jeg vet ikke helt hvorfor hun sa det.. Hun mente det var for sent ihvertfall. Jeg syntes det var litt rart.. Men siden jeg allerede har spurt synes jeg det blir litt ekkelt å rart å ta det opp igjen.. :-S

Termin 6. juli

Glemte å spørre om modningsakupunktur!!!!! Går det an???? Hjelp! Gir opp meg selv. Men hun mente at det at ting har roet seg betydelig kunne godt være tegn på at jeg lader opp... Men som hun sier baby har du innen 10 dager uansett;)

Vet du. Det glemte jeg å spørre om også :rolleyes:

♥ Termin 10 juli ♥

Forresten satte vi opp ny time onsdag neste uke;) dagen før termin;)

Back
Topp