Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
dei nye reglane er slik at ein nå ksla orden dette selv,ingenting er automatikk i lengre visst nok..eg fikk beskjed om at nå går ein kun til ved uke 12 ca for bekreftelse også er det ul også er neste ktr i uke 24..forrige gang var det ikkje slik..da var det måndelige ktr..korleis det vert etter uke 24 veit eg ikkje enda...
Jeg var til første kontroll i uke 12 hos lege.
Da fikk jeg tlf nr til jordmor av han, og kontaktet henne selv.
Er på kontroll ca hver 4. uke.
Andre kontroll var hos jordmor, nesten skal jeg til lege.
Skal til jordmor og lege annenhver gang hele svangerskapet.
du velger selv om og når du vil til jordmor, men du må nok bestille time selv, legen gjør det ikke automatisk... ikke min lege i stavanger vertfall. jeg gikk vel til jordmor rundt uke 20 sist gang, men har ikke vært hos jordmor denne gang, vet ikke om jeg bare skal gå til legen denne gangen.
Jeg måtte ordne med jordmor selv, men her i Tr.heim er det så fullt at jeg ble satt på venteliste.. aner ikke når jeg får komme til en jordmor, men jeg går ca. månedlig til legen min (inntil videre).
Jeg måtte ordne time hos jordmor selv, og har valgt å ta all oppfølging hos jordmor. Legen min skal evnt bare ha med sykemelding å gjøre, siden dette ikke er noe jordmor kan..
Jeg måtte ordne med time hos JM selv.. Skal gå til lege og JM annen hver gang trur jeg.. Selv om jeg til nå har gått til legen hver 3. uke + at jeg har hvert hos gynekolog 2 ganger allerede.. så denne mnd var jeg på UL 4 så skal jeg te legen 14 og JM 17.. syntes jeg ikke gjør annet enn å gå til kontroller jeg..hehe[:D] Jeg var på første kontroll hos lege i uke 8, men har ikke fått time hos JM før nå.. Jeg har sikkert en veldig nærvøs lege, siden jeg har så mye kontroller[8|]
Eg var til jordmor i veke 13. Neste er UL på tirsdag [:)]... Det siste Jordmor sa til meg var at eg skulle ringe ho etter UL, og bestille time til veke 22. Har fått en oversikt over hvilke uker eg skal til ho. Men denne i veke 22 må eg bestille selv, etter dette vil eg komme til å få neste time når eg er der.
Jeg ville ringt snarest mulig - her i Trondheim er det i hvert fall sånn at det er jordmormangel og det betyr at ikke alle som vil får plass og da er det først til mølla...
Måtte melde inn til jordmora selv,fikk time i uke 26. Går til gynekolog hver gang og får også ultralyd da,men nå er det 2 mndr sia sist så nå gleda æ mæ max[:D]
Du må nok bestille time selv. Tror jeg ville ha tatt en telefon til jordmor og hørt hva hun anbefaler. Det kan jo være at hun har fullt opp med gravide. Er det til Vestnes du reiser?