Jordmor sender meg til Ullevål...

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Er 37+4 i dag... Sender meg til sparketest. Tok med meg baggen just in case.

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Oi. Hva er sparketest? Lykke til i alle fall

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Sparketest er det man kaller ctg (tror det var riktig), måler hjerterytmen til babyen mellom sammentrekningene også må en trykke på en knapp hver gang en kjenne bevegelse. Har måttet sittet med en slik et par ganger når jeg hadde falske rier.

Men hvorfor sendte hun deg til sykehuset på det? Har du rier? Håper alt står bra til med den lille!

Termin 30 juli

Spennende! Lykke til :)

Oi, spennende :)
Lykke til

Oh, da er kanskje noe på gang da? :) Spennende :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Når du blir sendt på sparketest er det for å registrere aktiviteten på babyen.. Så da har hun hatt lite bevegelse de siste dagene da sikkert. Forhåpentligvis sparker babyen masse når hun blir foret med saft og svisker. Hvis ikke KAN det være at babyen mistrives i magen og vil ut.

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Masse lykke til. Oppdater oss hvis du får tid :)

Termin 16 Juli

Lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

hvordan går det?

Hei alle og takk for alle lykkeønskninger:-) Frøkna har det visst super bra inni magen og gjør som hun skal. Jeg har ikke kjent alt for mye liv de siste dagene fordi kynnere har tatt overhånd. Hodet er festet og det er bare å vente i spenning på når det skjer noe mer :-)

Hei alle og takk for alle lykkeønskninger:-) Frøkna har det visst super bra inni magen og gjør som hun skal. Jeg har ikke kjent alt for mye liv de siste dagene fordi kynnere har tatt overhånd. Hodet er festet og det er bare å vente i spenning på når det skjer noe mer :-)

gledelig å høre!!!

Så godt å høre at alt er bra med babyen :) Lykke til :)

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Så bra at hun har det bra i magen :)

Back
Topp