Jordmor og tante

schnuppa

Forumet er livet
Wow i morgen skal jeg til jordmor for første gang ( i dette svangerskapet) Er så spent. Iallefall på om vi får høre fosterlyden. Tror det blir lettere å ikke bekymre seg så mye når man har fått høre den. [:D] Blir så skuffa om jeg ikke får høre den i morgen!!

Er det noen som ikke har hørt fosterlyden el sett ultralyd når dem er 14+2

I tillegg må jeg bare få meddele at jeg ble tante i går og det på selveste dagen før min bursdag. Så det blir ikke bursdagsfeiring i dag, men sykehusbesøk.. [:D]

Grattis med bursdagen, og som tante!!! Så moro!!!

Ønsker deg lykke til på ultralyden. Vil tro du kan høre hjertelyden i uke 14. vet jo om folk som har hørt den tidligere tror jeg!

Lykke til!

Klem, M

Tusen takk. [:D]

Ja håper det iallefall.

Lykke til du også videre i ditt svangerskap.

Gratulerer så mye som tante!! Det er stas!!

Og lykke til hos jordmor i morgen! Krysser fingrene for at dere får høre hjertelyden..
Jeg var hos jordmor første gang i uke 16, og da var det ikke noe problem iallefall.. Vil nok tro dere får høre den i morgen!! [:)]

Lykke til!

Gratulerer med tante barn og bursdag.

Jeg hørte hjertelyden når jeg var 14, men legen sa at det var mulig vi ikke fikk høre noe. Lykke til

Jeg fikk høre fosterlyden i uke 11

Grattis med tantebarnet og lykke til hos jordmor,snuppa [:D][:D]

Og gratulerer med dagen- selvfølgelig!! [:D]

jeg fikk høre hjertelyden når jeg var i uke 13 så du får sikkert høre den[:)][:)]

Gratulerer med dagen, og med å bli tante.

Et vennepar av oss hadde vært og hørt hjertelyden for en uke siden, og de er i uke 13, så det er meget mulig at du får høre den i morgen - det blir sikkert kjempekos!!!

Back
Topp